مکمل بنزین
گوناگونگزارشخبر

برندگان خوش‌شانس قرعه‌کشی برند فونیکس برای سفر به جام جهانی قطر مشخص شدند!

عصر امروز برند فونیکس به عنوان بال لوکس محصولات چری چین در ایران، طی مراسمی برندگان خوش شانس سفر به قطر و دیدار یکی از دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در کشور قطر را معرفی کرد.

در این مراسم که محمدرضا احمدی مجری فوتبالی صدا و سیما اجرای آنرا بر عهده داشت، در ابتدا ضمن پخش تصاویری از تیم ملی فوتبال ایران، خاطرات حضور در جام‌های جهانی پیشین زنده شد.

در ابتدای مراسم آقای جک‌لی، مدیرعامل مدیران خودرو طی سخنان کوتاهی ضمن اشاره به ویژگی‌های برند لوکس فونیکس در ایران، اعلام داشت که مدیران خودرو و برند فونیکس از این به بعد برنامه‌های ویژه‌ای برای خریداران محصولات فونیکس تدارک دیده است تا تجربه ای جدید و جذاب برای آنها ثبت شود.

در بخش دیگر مهندس رحمانی ضمن خوشامد به مدیران ارشد برند فونیکس و مدیران خودرو به استقبال بی نظیر خریداران از محصولات فونکیس اشاره کرده و به برندگان این قرعه کشی تبریک گفت.

در انتهای مراسم نیز، مراسم جذاب قرعه کشی خریداران محصولات برند فونیکس صورت گرفت. طبق آمار اعلام شد در بازه یک ماهه ۱۵ مهر الی ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱، تعداد 2180 نفر ضمن خریداری یکی از محصولات برند لوکس فونیکس در قرعه کشی سفر به جام جهانی قطر شرکت کرده اند‌.

از این تعداد خریدار محصولات فونیکس، سه شخص خوش شانس که 2 خانم و یک آقا از شهرهای اصفهان، تهران و مشهد بودند برنده این قرعه کشی و مسافر قطر شدند.

تصاویر مراسم:

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا