مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از دو مدل تیگو 8 جدید در چین!

اخیرا چری از دو مدل تیگو 8 با قیمت‌های 22200 و 22400 دلار رونمایی کرده است. بزرگ‌ترین تفاوت بین مدل‌های جدید و فعلی، نوع چیدمان صندلی‌هاست. دو مدل جدید هر کدام دارای 5 و 7 صندلی هستند که در مدل 7 نفره، دارای چیدمان 2+3+2 است.

صندلی‌ها دارای پوشش چرم هستند همچنین مدل‌های 7 نفره در ردیف دوم، از قابلیت جلو و عقب رفتن برخوردارند.

به‌عنوان یک شاسی‌بلند میان‌سایز، ابعاد خودرو برابر 4700/1860/1746 میلیمتر در طول، عرض و ارتفاع و فاصله محوری 2710 میلیمتر است. لبه بیرونی پنجره، رکاب‌های کناری و قسمت بالای چرخ‌ها همگی به رنگ مشکی در آمده‌اند تا نمایی اسپرت به آن بدهند. چرخ‌های در‌نظر گرفته شده برای این خودرو دارای ابعاد 18 اینچ است. در قسمت جلو، مجهز به یک جلو پنجره مشکی بزرگ است که از دو طرف به چراغ‌های اصلی متصل‌اند.

در عقب، شاهد لوگوی انگیسی CHERY در بالای چراغ‌ها و دیفیوزر نقره‌ای به همراه دو خروجی اگزوز تزیینی در دو طرف هستیم.

در داخل کابین، از یک فرمان 3 پره تخت، کلاستر دیجیتال 7 اینچی و یک صفحه کنترل مرکزی 10.25 اینچی استفاده شده است. این خودرو به‌صورت استاندارد دارای سانروف پانوراماست.

از نظر ایمنی، چری در مدل‌های جدید تیگو 8 از دو کیسه هوا در جلو، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار و کروز کنترل تطبیقی استفاده کرده است.

مدل‌های جدید تیگو 8 مجهز به موتورهای 1.5 لیتری توربو‌شارژ با حداکثر توان 154 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور است که به یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه متصل شده است. مصرف سوخت این خودرو 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا