مکمل بنزین
گوناگونخبر

بایک BJ60، رقیب چینی لندکروزر با 260 اسب بخار قدرت و شتاب 6 ثانیه‌ای

شرکت چینی بایک تولید شاسی‌بلند فول سایز BJ60 را آغاز کرده است. این خودرو اواخر همین ماه با قیمتی از 239,800 یوآن معادل 33,800 دلار تا 289,800 یوآن معادل 40,800 دلار راهی بازار چین خواهد شد. این خودرو از طریق یک از برندهای زیرمجموعه بایک بنام Beijing Off Road به بازار عرضه می‌شود که هم‌اکنون پنج محصول مختلف تولید می‌کند. در سبد محصولات این برند، BJ60 بالاتر از BJ40 و پایین‌تر از مدل پرچم‌دار و گران‌قیمت BJ90 قرار می‌گیرد و رقیب اصلی آن در بازار چین تانک 500 از گریت وال خواهد بود.

این شاسی‌بلند فول سایز چینی با 5,040 میلی‌متر طول، 1,955 میلی‌متر عرض و 1,925 میلی‌متر ارتفاع و فاصله محوری 2,820 میلی‌متری، ابعادی مشابه تویوتا لندکروزر دارد. BJ60 که از جلوپنجره آشنا و معروف محصولات این برند استفاده می‌کند، روی رینگ‌های بزرگ 20 اینچی قرار گرفته و از ویژگی‌های سنتی شاسی‌بلندهای آفرودی مثل پله رکاب، ریل‌های روی سقف، چرخ زاپاس روی درب صندوق و سپر عقب بزرگ با جا پلاک در سمت چپ بهره می‌برد.

کابین BJ60 مملو از چرم و تزئینات کرومی است. ازجمله دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو هم می‌توان به غربیلک فرمان چهارپره، آینه عقب دیجیتالی، صفحه آمپر دیجیتالی 10.25 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی با بلوتوث، به‌روزرسانی از راه دور و تعامل صوتی، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی 256 رنگ و سیستم صوتی با 12 بلندگو و یک آمپلی‌فایر اشاره کرد. BJ60 که در نسخه‌های پنج و هفت‌نفره قابل خریداری خواهد بود، به‌صورت استاندارد با سانروف پانورامیک ارائه می‌شود و صندلی‌های آن از تنظیم برخی، گرم‌کن، تهویه و ماساژور برخوردار هستند. صندوق بار خودرو هم 972 لیتر ظرفیت دارد که با خواباندن صندلی‌های عقب این رقم به 1836 لیتر می‌رسد.

BJ60 به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو با تکنولوژی هیبریدی خفیف 48 ولت مجهز شده است که 263 اسب بخار قدرت و 406 نیوتن نار گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است و نیروی خود را به هر چهارچرخ تحویل می‌دهد. شاسی‌بلند جدید بایک از 9 حالت رانندگی مختلف به همراه حالات 2H، 4H و 4L بهره می‌برد. این ماشین همچنین برای پیمایش‌های طولانی در مسیرهای خارج از شهر و جاده، به یک باک سوخت 85 لیتری و یک باک کمکی 35 لیتری مجهز شده و می‌تواند با هر بار سوخت‌گیری کامل تا 1000 کیلومتر را طی کند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. راه ارتباطی یا نحوه خرید مشخص نیست لطفا آدرس درست بدین

  2. سلام کی ورودش به ایران عزیز ماست واقعا ماشینه درود بر چین که دهن کره و ژاپن رو سرویس کرده واقعا محصولاتش عالیه

  3. اون ابهت و سنگینی لندکروز رو نداره،این درمقابل لندکروز مثل یه جوون ۱۵ ساله میمونه که شلوار تنگ میپوشن و دماغ عمل میکنن در مقابل یه آدم کت شلواری متشخص که راه میره آدم کیف میکنه

  4. سلام حالا از حق نگذریم هر چقدر محصولات چینی به محصولات ژاپنی نمی‌رسه ولی عزمشون رو بر این گذاشتن روز بروز کیفیت رو ببرن بالا تا کشور پیشرفته ای داشته باشن ….ولی تو کشور ما به غیر از صنایع دفاعی و نظامی سایر حوزه های صنعت و خودرو عزم بر نابودی نخبه ها و فراری دادن اونها گذاشتن ….یه ماشین نمیتونن درست درمون بزنن……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا