مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش فوری راین R3 با تحویل 30 روزه و با قیمت قبل اعلام شد

شرکت خودروسازان راین شرایط فروش مرحله دوم خودروی جدید خود یعنی R3 را با شرایط جالب توجهی اعلام کرد.

این خودروساز کرمانی که سابقه تولید محصولات با کیفیتی چون آوانته و گریت وال را در کارنامه خود دارد، روز گذشته شرایط فروش نقدی مرحله دوم rayen R3 را با قیمت قدیم اعلام کرد.

این هاچ بک اتوماتیک به عنوان نسخه بهبود یافته چانگان CX20 با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه با قیمت 449 میلیون تومانی به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به افزایش قیمت دلار طی یک ماه اخیر راین خودرو اقدام به افزایش قیمت این محصول نکرده و با همان قیمت مرحله اول این خودرو را به فروش می‌رساند. با این شرایط راین R3 هم اکنون یکی از ارزانترین محصولات چینی و البته باکیفیت بازار کشورمان محسوب می‌شود.

این محصول با مدل 1401 و در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره ای و مشکی و تحویل 30 روز کاری عرضه می‌شود.

در این شرایط فروش به دلیل تحویل فوری از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست، اما در صورت تاخیر در تحویل ماهانه 2 درصد جریمه به خریدار تعلق می‌گیرد. گارانتی محصول 3 سال یا 60 هزار کیلومتر است.

متقاضیان خرید R3 می‌توانند از روز سه شنبه اول آذر ماه 1401 از ساعت 8 صبح تا تکمیل ظرفیت مرحله دوم فروش فوری نسبت به انجام مراحل خرید با مراجعه به نشانی www.sales.pac.ir اقدام نمایند.

نگاهی به قیمت R3

لارک Q1 در چین با قیمتی از 69,800 یوآن معادل 10 هزار دلار تا 75,800 یوآن معادل 10,900 دلار عرضه می‌شود درحالی‌که راین برای عرضه در بازار کشور قیمت 449 میلیون تومانی را برای آن در نظر گرفته است تا R3 به ارزان‌ترین خودروی چینی بازار ایران تبدیل شود. با این قیمت، اصلی‌ترین رقیب این خودرو پژو 207 اتوماتیک خواهد بود درحالی‌که در خودروهای غیر هاچ‌بک نیز جک J4 را می‌توان یکی از رقبای R3 برشمرد.

بخوانید:

راین R3 معرفی شد، ارزان‌ترین خودروی چینی کشور، رقیبی برای پژو 207

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا