مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

چهل و یکمین دوره فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو برگزار می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو، چهل و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را آغاز کرد. این طرح فروش که از امروز پنجشنبه مورخ 1401/09/03 آغاز شده، به مدت 4 روز مهلت خواهد داشت.

در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، خودروهای سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7 پلاس هشت سوپاپ با موعد تحویل 90 روزه و خودروهای وانت آریسان 2، سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7 پلاس هشت سوپاپ با موعد تحویل 30 روزه قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

چهل و یکمین دوره فروش فوق العاده ایران خودرو

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچ‌گونه سود مشارکت و یا سود، انصرافی در نظر گرفته نشده است. فقط درصورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد. در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام در این دوره از فروش محصولات ایران خودرو، بایستی تا در سایت اختصاصی فروش محصولات این شرکت اقدام فرمائید

مشتریان درصورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد می‌باشند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا