مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلی

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز به کار کرد

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان اصفهان، از امروز مصادف با سوم آذرماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، برخی خودروسازان و مونتاژکاران در حوزه خودروهای سواری و حتی کار و تجاری مانند زامیاد، مدیران خودرو، کرمان موتور، فردا موتورز، گروه بهمن، آرین پارس موتور، شایان دیزل ، دیار خودرو و… حاضر شده‌اند.

نمایشگاه خودرو اصفهان

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو در اصفهان در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته و طبیعتا به جز حضور خودروهای چینی، محصولات دیگری از کشورهای دیگر نیست. ذکر این نکته مهم است که متاسفانه خبری از حضور سایپا و ایران خودرو در این دوره از نمایشگاه نیست.

خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، طرح‌های فروش ویژه نمایشگاه و ارائه تخفیف‌های نمایشگاهی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 3 لغایت 6 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان حضور به عمل بیاورند.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به آدرس پل غدیر، به سمت پل شهرستان و پس از آن به سمت روشن دشت برگزار می شود.

بزودی گزارش‌ تصویری از این نمایشگاه توسط پایگاه خبری چرخان منتشر خواهد شد.

پس با ما، همراه باشید…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا