مکمل بنزین
ماشین سنگینگزارشاخبار روز خودروتازه‌هاخبر

آریا دیزل از کامیونت‌های جدید KAMA در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان اصفهان، از امروز مصادف با سوم آذرماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، برخی خودروسازان و مونتاژکاران در حوزه خودروهای سواری و حتی کار و تجاری مانند زامیاد، مدیران خودرو، کرمان موتور، فردا موتورز، گروه بهمن، آرین پارس موتور، شایان دیزل ، دیار خودرو و… حاضر شده‌اند.

اما یکی از شرکت‌هایی که پس از سال‌ها اقدام به معرفی محصول جدید نمود، شرکت آریا دیزل است. این شرکت کامیونت‌های چینی را با برند KAMA وارد ایران نموده و فعلا برنامه دارد تا محصولاتش را با کاربری 6 تن و 9/2 تن عرضه کند. نکته قابل توجه در این است که نسخه‌های رونمایی شده از نوع فول بوده و از امکانات معقولی نیز بهره می‌برد.

اینطور که گفته می‌شود، با توجه به نیاز بازار در رده کامیونت، سه محصول جدید با ظرفیت شش تن و نه تن به صورت اتاق یک و نیم (با جای خواب) و همچنین بدون جای خواب عرضه خواهد شد.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این دوره نمایشگاه خودرو اصفهان را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 3 لغایت 6 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان حضور به عمل بیاورند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا