مکمل بنزین
ماشین سنگینگزارشاخبار روز خودروتازه‌هاخبر

کامیون SHACMOTO X5000 آرین دیزل پایا در نمایشگاه خودرو اصفهان

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان اصفهان، از امروز مصادف با سوم آذرماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، برخی خودروسازان و مونتاژکاران در حوزه خودروهای سواری و حتی کار و تجاری مانند زامیاد، مدیران خودرو، کرمان موتور، فردا موتورز، گروه بهمن، آرین دیزل پایا، شایان دیزل، دیار خودرو و… حاضر شده‌اند.

اما یکی از شرکت‌هایی که با محصول جدید به این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان آمده، آرین دیزل پایا است. شرکتی که اقدام به معرفی کامیون شاک-موتو (SHACMOTO) کرده و در همین روز اول حضور در نمایشگاه، اعلام شد که ظرفیت پیش فروش این کامیون تمام شده است!

کامیونت SHACMOTO X5000

شرکت آرین دیزل پایا یکی از زیرمجموعه‌های گروه آرین است که هم‌اکنون نیز محصولاتی از برند جک چین در سگمنت‌های ون و کامیونت را مونتاژ و به بازار عرضه می‌نماید.

مشخصات SHACMOTO X5000

X5000  مجهز به پیشرانه 13 لیتری کامینز ISZ520 است که توانایی تولید حداکثر 520 اسب بخار، قدرت و 2460 نیوتون متر، گشتاور را دارد. گیربکس آن نیز از نوع اتوماتیک (16 دنده جلو و دو دنده عقب) است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این کامیون می‌شود به مواردی چون سیستم کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری AEBS نمایشگر لمسی 10 اینچی، گرمکن صندلی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل لغزش، کولر درجا، ریتار در 5 مرحله ای هیدرولیک، سامانه هشدار انحراف از مسیر، سنسور باران، بررسی نقاط کور با دوربین 360 درجه تعلیق کابین با 4 بالن، مخازن رزرو باد آلومینیوم، چرخ پنجم با برند JOST، سیستم باد WABCO و… اشاره کرد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام
    همه حرفاشون دروغه نه ثبت نامی در کار بود نه فروش اینترنتی خودشون ميدند تو بازار آزاد قیمت بالاتر نماینده میفروشه
    لطفا به شعور مردم توهین نکنید

  2. همش دروغه اصلا فروش ندارند سیاه بازی و نماینده قیمت بالا میکنه تو پاچه ملا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا