مکمل بنزین
گوناگونخبر

لاماری ایما برای دومین بار در بورس کالا عرضه می‌شود

چند وقتی است که شاهد عرضه خودروهای مختلف در بورس کالا هستیم. این کار در ابتدا با عرضه محصولات گروه بهمن مثل وانت کارا و کراس‌اوورهای فیدلیتی و دیگنیتی آغاز شد و سپس خودروسازان دیگری مثل سایپا و ایران‌خودرو هم برخی محصولات خود را در بورس کالا آغاز کردند. حدود یک ماه پیش نیز آرین پارس موتور تعداد 200 دستگاه از کراس‌اوور لاماری ایما را در بورس کالا عرضه کرد. حال قرار است برای دومین بار، این خودرو در بورس کالا ارائه شود. زمان دومین سری عرضه لاماری در بورس کالا 9 آذر خواهد بود و تعداد 174 دستگاه از این کراس‌اوور عرضه خواهد شد.

قیمت پایه لاماری در بورس 981 میلیون تومان اعلام شده که با 9 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و 24 میلیون تومان برای سایز هزینه‌های جانبی، این رقم مجموعاً به 1 میلیارد 94 میلیون تومان می‌رسد. در این طرح 68 دستگاه لاماری ایما با رنگ مشکی، 68 دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری با 25 درصد پیش‌پرداخت و موعد تحویل 19 بهمن 1401 آماده انجام معاملات خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان بورس، در دومین فروش لاماری در بورس کالا، هر کد ملی (افراد حقیقی)، امکان خریداری یک دستگاه را دارد، اسناد و مدارک خودرو فقط بنام خریدار صادر می‌گردد و واریز هزینه‌ها باید از حساب بانکی بنام خریدار انجام گردد.

کراس‌اوور لاماری ایما به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که با تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور، قوی‌ترین موتور 1.5 لیتری چینی بازار کشور محسوب می‌شود. این پیشرانه که با همکاری میتسوبیشی توسعه پیدا کرده است، نیروی خود را از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. کروز کنترل تطبیقی، سقف پانوراما با سانروف، سنسورهای نور و باران، شش ایربگ، شارژر بی‌سیم گوشی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری و تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده هم ازجمله تجهیزات این خودرو هستند.

اطلاعات کامل در مورد شرایط و ضوابط عرضه لاماری ایما در بورس را می‌توانید در فایل زیر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا