مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبر

مدیران خودرو در شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر شد

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان اصفهان، از سوم آذرماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان، برخی خودروسازان و مونتاژکاران در حوزه خودروهای سواری و حتی کار و تجاری مانند زامیاد، مدیران خودرو، کرمان موتور، فردا موتورز، گروه بهمن، آرین دیزل پایا، شایان دیزل، دیار خودرو و… حاضر شدند.

اما یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودرویی کشور، مدیران خودرو است که با دو برند فونیکس و ام وی ام در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان حضور یافت.

مدیران خودرو با برندهای ام وی ام و فونیکس نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ عرصه خودروسازی کشور، در این رویداد بزرگ حضور پیدا کرد و تازه‌ترین محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار داد. ام وی ام به‌عنوان برند جوان‌پسند و اسپرت شرکت مدیران خودرو، حضور پرقدرتی را در نمایشگاه تجربه کرد و محصولات این مجموعه توانست نظر بازدیدکنندگان بسیاری را به غرفه ام وی ام جلب نماید.

در آن طرف غرفه مدیران خودرو، محصولات فونیکس وجود دارد. محصولاتی که فعلا پرچمدار آن تیگو8 پرو بوده و عنوان هوشمندترین خودرو مونتاژی کشور را یدک می‌کشد. از مهم‌ترین و عجیب‌ترین اتفاقات، قرار دادن خودرو جدید فونیکس FX در جعبه شیشه‌ای بود! با اینکه این خودرو در برخی از نمایندگی‌های مدیران خودرو قابل بررسی است؛ اما در نمایشگاه، دسترسی برای بازدید از آن وجود نداشت و به نوعی فونیکس به طور مرموزی Fx را در نمایشگاه رونمایی کرده تا احتمالا برای نمایشگاه خودروی تهران برنامه رونمایی خاص و ویژه ای برای جدیدترین محصول خود و شاید به نوعی پرچمدار محصولات لوکس خود داشته باشد.

 

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شد

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام آقای سید هاشمی
    لطفا در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو هم سوال بفرمایید.
    با تشکر
    محمدرضا ابوعلی
    09169528234

  2. سلام آقای سید هاشمی
    لطفا در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو هم سوال بفرمایید.
    با تشکر

  3. باسلام درودفراوان لطف کنیدد موردتاخیر درتحویل خودروهای مدیران خودرو سوال بفرماید

  4. سلام
    لطفا در خصوص تحویل خودرو هم راهنمایی بفرمائید بنده ۱۵ شهریور با واریز مبلغ خواسته شده برای خودرو ثبت نام کرده ام
    اما هنوز خبری از تحویل آن نشده.

  5. به شخصه از خدمات و کیفیت محصولات مدیران بعداز چند سال راضیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا