Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سایپا دیزل: از اقتصادی‌ترین کامیونت‌ها تا قدرتمندترین کشنده‌ها

بازار خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین بعلت قیمت بالا و تقاضای گسترده همواره با آشفتگی همراه است. از کامیون‌های فرسوده با قیمت‌های نجومی تا قطعات جانبی تقلبی و لوازم یدکی کمیاب، دردسرها برای متقاضیان خودروهای سنگین بسیار زیاد است.

قیمت بالای خودروهای تولیدی برندهای معروف از یک طرف و کیفیت پایین خودروهای تولیدی شرکت‌های متفرقه باعث شده تا شرایط برای انتخاب و خرید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین سخت و پیچیده باشد.

سایپا دیزل در این میان نامی مطمئن است که انواع متعددی از خودروهای تجاری، از کامیونت گرفته تا کشنده را تولید و روانه بازار می‌کند. افراد باسابقه در حوزه خودروهای سنگین (رانندگان، مالکان شرکت‌های باربری و تعمیرکاران)، سایپا دیزل را بعنوان مرجع قابل اعتماد و معتبری برای مشاوره و خرید انواع کامیونت، کامیون و کشنده می‌شناسند.

سایپا دیزل؛ کیفیت جهانی، متناسب با نیاز ایرانی

شرکت سایپادیزل شش دهه سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین دارد و در طول این سالیان همواره شریک تولید کنندگان برتر دنیا بوده است. از شرکت آمریکایی ماک (Mack Trucks) در دهه چهل و پنجاه گرفته تا شرکت چینی فوتون (Foton Motor) همگی شرکای تجاری سایپا دیزل بوده‌اند.

در حال حاضر، همواره بزرگان صنعت تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین، شرکت سایپا دیزل را به عنوان نماینده رسمی و شریک منطقه‌ای خود برگزیده‌اند؛ که این همکاری نزدیک و مداوم با برترین شرکت‌های دنیا سبب بالا رفتن سطح کیفی تمام تولیدات سایپا دیزل شده است.

امتیاز بزرگ سایپا دیزل تنوع زیاد تولیدات آن است. این شرکت خودروسازی برای هر نیاز و بودجه‌ای خودرویی باکیفیت روانه بازار کرده است. سایپادیزل با اجرای متوالی طرح‌های ثبت نام و فروش کامیونت‌های الوند، مانع از ایجاد حباب قیمت در حوزه خودروهای نیمه سنگین شده است.

شرکت سایپا دیزل با برقراری تعادل بین تولید و تقاضا همواره ثبات قیمت را در بازار تضمین کرده است و انواع کامیونت، کامیون و کشنده‌های سایپا دیزل از طریق طرح‌های فروش نقدی، اقساطی و لیزینگی و با شرایط ویژه در سراسر کشور قابل خریداری هستند.

کامیون و کامیونت فوتون

شرکت فوتون یک گروه خودروسازی چینی است که در 1996 تأسیس شده و در حوزه طراحی و تولید خودروهای سنگین و نیمه ‌سنگین فعالیت دارد. فوتون موفق شده در همین مدت نسبتاً کوتاه در جمع برترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان جای گرفته و از بسیاری از رقبای با سابقه‌تر پیشی بگیرد.

هم‌اکنون فوتون یکی از ده تولیدکننده‌ی بزرگ خودروهای تجاری (کامیون و کامیونت) در جهان است و در آسیا با عرضه کامیونت های فوتون یا الوند جز سه تئلید کننده برتر خودروقرار گرفته است.

مزایای کامیون و کامیونت الوند نسبت به رقبا

  • مصرف سوخت بهینه و بهره‌وری بالا
  • کیفیت بالای فنی
  • طراحی ارگونومیک کابین
  • قیمت اقتصادی و به‌صرفه
  • خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی
  • بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های تکنولوژیک

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان با سابقه با اصرار بر روش‌های تولید قدیمی، در مقابل تغییرات مقاومت می‌کنند. شرکت فوتون با تکیه بر نوآوری توانسته به یکی از پیشگامان استفاده از دانش نوین در صنعت تولید خودروهای سنگین و نیمه‌ سنگین تبدیل شود.

کامیونت الوند

کامیونت الوند، مجهز و اقتصادی

کامیونت الوند محصول شرکت سایپا دیزل است که شرکت فوتون هم در طراحی و تولید آن شراکت داشته است. کیفیت رقابتی و قیمت اقتصادی کامیونت الوند سبب شده تا به یکی از محبوب‌ترین خودروهای نیمه‌سنگین در میان رانندگان و شرکت‌های حمل بار تبدیل شود.

طراحی مهندسی داخل کابین کامیونت فوتون و وجود انواع تجهیزات آسایشی در آن، وجه تمایز مهم این خودرو با تولیدات مشابه به شمار می‌رود. کامیونت الوند به علت استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچینن دقت بالا در ساخت، عمر مفیدی طولانی و استهلاک پایینی دارد و اصطلاحاً به خرج نمی‌افتد.

کامیونت الوند در سه مدل با ظرفیت‌های 5، 6 و 8 تن تولید و عرضه می‌شود و دو مدل 6 و 8 تن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. البته لازم به ذکر است که مزایای مذکور برای کامیونت الوند در مورد تمامی مدل‌های آن صدق می‌کند.

فروش اقساطی کامیونت الوند 1401 با کمترین مبلغ پیش ‌پرداخت و تحویل فوری، فرصتی مناسب را برای متقاضیان خرید کامیون‌های فوتون یا الوند فراهم آورده است.

انواع کامیونت الوند، بهترین خودروهای نیمه ‌سنگین

در حوزه تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین بسیاری از شرکت‌های معروف به خاطر تولید کشنده‌های پرقدرت شناخته شده هستند. اما همین شرکت‌ها در زمینه تولید خودروهای نیمه‌سنگین نتوانسته‌اند تولیداتی به همان اندازه باکیفیت و کارا را تولید نمایند چرا که خودروهای نیمه ‌سنگین هم از لحاظ فنی و هم از جنبه طراحی بدنه اولویت‌های متفاوتی نسبت به خودروهای سنگین دارند.

شرکت فوتون از همان ابتدای شروع به فعالیت، همواره توجه ویژه‌ای به تولید خودروهای نیمه‌سنگین (کامیونت) داشته است. امروز هم انواع کامیونت فوتون بهترین خودروهای نیمه‌سنگین موجود در بازار هستند. در صورت نیاز به یک خودروی نیمه‌سنگین، خرید کامیونت الوند بهترین انتخاب است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم از لحاظ فنی برتر از سایر خودروهای نیمه‌سنگین است.

کامیونت الوند

کشنده KX دانگ فنگ

دانگ فنگ یکی از غول‌های تولید خودرو در چین است. شراکت دانگ‌فنگ و ولوو سبب شد تا دانگ فنگ بتواند با آخرین پیشرفت‌های حوزه خودروهای سنگین همراه شود. این دستاورد راه را برای ورود دانگ فنگ به بازارهای اروپایی باز کرد. هم‌اکنون دانگ فنگ نه‌تنها سهم بزرگی از بازار آسیا را در اختیار دارد بلکه در حال توسعه بازار خود در اروپا است.

سابقه طولانی شرکت سایپا دیزل موجب شد تا دانگ فنگ، سایپا دیزل را بعنوان شریک داخلی و نماینده انحصاری خود در ایران انتخاب نماید. زیرساخت‌های شرکت سایپا دیزل در کنار دانش فنی دانگ فنگ باعث شده تا تولیدات مشترک این دو شرکت، هم از لحاظ فنی و هم از حیث قیمت بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند.

کشنده FX دانگ فنگ با بهره از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است. وزن ناخالص مجاز برای کشنده FX، 45000 کیلوگرم و فشار مجاز وارد بر مجموع محورهای عقب و جلو آن 18000 است. داخل کابین کشنده FX به جدیدترین تجهیزات آسایشی و آخرین امکانات کنترل وضعیت مجهز شده است.

متقاضیان خرید کشنده FX ، برای تهیه این خودروی با کیفیت می‌توانند از شرایط استثنایی طرح فروش اقساطی کشنده FX 1401 استفاده نمایند. همچنین جهت اطلاع از شرایط فروش نقدی و اقساطی کامیونت الوند 1401 از طریق شماره‌های تماس زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴

۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰

۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
18 دیدگاه
  1. Genius می گوید

    از ولوو رسیدن به دنگ و فنگ افتخار هم میکنن

  2. جمشید می گوید

    سلام خدایی من داشتم الوند ماشین خوبی هست ولی کامیونت فورس شش تن از شرکت بهمن دیزل بی‌نظیره خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی از الوند و همه کامیونت های داخل ایران بهتره من دارم فورس رو و چیزی از ایسوزو کم نداره خیلی خیلی هم ماشین بروز و با کلاس و خوش تیپ و زیباست ممنون

  3. حامد می گوید

    حواله های معوق سال ۹۶هنوز به تعهداتش عمل نکرده

  4. رحمان میرزانیا می گوید

    اگه همین ها رو هم به نحو احسن تولید بکنن بد نیست و از کار دزدی نکنن

    1. ناصر می گوید

      سایپا دیزل وایران خودرو دیزل همه کامیونها را فقط به دلالها میفروشندآن هم ب قیمت بازاروسودهای کلان ب جیب میزنند

  5. ناشناس می گوید

    فقط دلالی ورانت باز یه چرا مستقیم نمیفروشید به مصرف کننده

  6. ناشناس می گوید

    سلام خاک برسر سایپا دیزل هنوز بااین کامیونهای چینی بی کیفیت استقبال میکنه

  7. اسپارس می گوید

    خریداران وسیله های چینی بترسند از روزی که رابطه ایران وچین خراب بشه

    1. ناشناس می گوید

      الان با اروپا و آمریکا رابطه خوبی داریم از چین بترسیم

  8. ناشناس می گوید

    پول سه تااف۵۰۰سال ۹۶ روبدیم یه کامیونت چینی بخریم خوب خر………….

  9. ناشناس می گوید

    سلام شرکت محترم بهمن دیزل تو را بخدا کامیون مثل سال ۸۸ تولید کن و مستقیم بده بدست راننده اخه با این قیمت ها چطوری من ماشین بخرم تورا بخدا تو را به علی تو را به عمر قسمت میدم ماشین به دلال نده

  10. Taheri می گوید

    چرا قیمت رونزدید؟؟!!!
    کدوم اقساط؟؟!!!!
    قیمت های افسار. گسیخته تاکی؟!

    1. ناشناس می گوید

      بهترین برند دنیا چین
      مثل چینی

  11. ناشناس می گوید

    بهترین برند دنیا چین
    چین مثل چینی

  12. ناشناس می گوید

    همش گیره دلال میاد..اگه راست میگی ماشین بده به خوده راننده…به هرکه کارت هوشمند فعال داره..نه دلالهای خودتون..والا.ملته مسخره کردین یا خودتون مسخره هستین

  13. ناشناس می گوید

    ماشین بده به راننده..به هرکی هوشمند فعال داره..نه دلال..همشم نقشه خودتون هس..والا

  14. حسین می گوید

    بهمن‌ موتور که محشره. اول آذر فروش فوری محصولات سواریشو به صورت قرعه گذاشت بعد از ثبت نام پشیون شد قرعه کشی نکرد و همون خودروها را برد بورس با قیمت حدود ۴۰۰ میلیون بالاتر فروخت خبرگزاری های خودرویی هم سکوت کردند بهمن هم به خوبی قرعه کشی را پیچوند.

  15. امین می گوید

    به روز ترین کامیونت الان فورس ۶ تن و ۸‌.۵ تن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.