مکمل بنزین
گوناگونخبر

چهره لکسوس CT 200h تغییر می‌کند

لکسوس یک فیس‌لیفت جزئی برای هاچ‌بک CT 200h در نظر گرفته است تا این هاچ‌بک را برای سال ۲۰۱۶ به‌روزتر کند. البته جامع‌ترین فیس‌لیفت این هیبریدی در سال ۲۰۱۴ انجام شده بود؛ به طوری که زبان طراحی جدید لکسوس در آن استفاده شد و جلوپنجره به شکل دوک در آمد.

در فیس‌لیفت ۲۰۱۶ نیز شاهد تغییر در جلو پنجره هستیم اما این‌بار تغییرات بسیار اندک‌تر بوده و تنها نوارهای کرومی جلو پنجره کمی چهره متفاوت‌تری گرفته‌اند. البته این را لکسوس گفته و عکس‌های رسمی منتشر شده همه از عقب یا کنار خودرو هستند و به طور دقیق نمی‌توانیم بگوییم که جلو پنجره چه چهره جدیدی گرفته است.

lexus-ct-200h-2016-prev_653

خریدارانی که به نور و دید بیش‌تری در کابین علاقه دارند و می‌خواهند به آسمان نگاه کنند، اکنون می‌توانند یک مونروف را نیز برای CT 200h انتخاب کنند.

درضمن مدل ۲۰۱۶ این هاچ‌بک به برنامه‌های جدید لکسوس مانند Enform Remote و Enform Service Connect مجهز شده است. به کمک این سیستم‌ها می‌توان از طریق دستگاه‌های اندرویدی یا آی‌او‌اس، خودرو را کنترل کرد. درضمن این برنامه در تلفن همراه اطلاعات بیش‌تری درمورد تعمیر و نگهداری، عیب‌شناسی و نمایندگی‌های تعمیر خودرو می‌دهد.

lexus-ct-200h-2016-04_653

در زیر کاپوت این هاچ‌بک هیبریدی، به‌روزرسانی خاصی صورت نگرفته و هنوز یک موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری و یک موتور الکتریکی قوای محرکه CT 200h را تولید می‌کنند. توان خروجی هردو موتور درنهایت به ۱۳۴ اسب‌بخار می‌رسد. البته بیش‌تر تمرکز لکسوس به کاهش مصرف سوخت بوده است؛ به نحوی که در اتوبان می‌توان با هر لیتر، ۱۸ کیلومتر را پیمود.

lexus-ct-200h-2016-01_653

انتظار می‌رود رونمایی کامل از نسخه‌ ۲۰۱۶ در نمایشگاه‌های خودروی پیش‌رو صورت بگیرد.

منبع: leftlanenews

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آقا یه سوال ماشینهای هایبرید Plug in دارن این نداره؟؟؟ اگه نداشته باشه عالیه!!!!!

    1. بله یه سری ماشین‌ها پلاگین نیستند که این هاچ‌بک هم همینجوریه.
      البته اونایی هم که دارن بازم لازم نیست که حتما به شارژ زده بشن و شارژ کردن باتری‌ها فقط به افزایش برد ماشین کمک میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا