مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

فونیکس اف‌ایکس زیر ذره‌بین کارشناسان

در واپسین گام‌ها تا رونمایی محصول آتی برند فونیکس، نتایج نظرسنجی کارشناسان صنعت خودرو پیرامون FX منتشر شد.

برندهای نوآور، پیوسته در مسیر بهبود تجربه مشتری حرکت می‌کنند. از همین رو فونیکس هم ضمن برگزاری دو برنامه مجزای تست‌درایو برای علاقه‌مندان و اصحاب رسانه، نسبت به ارزیابی دقیق دیدگاه‌ کارشناسان، تحلیل و ارائه نتایج آن، کوشیده است شفافیت محصول را برای مشتریان به حداکثر برساند. در حالی که علاقه‌مندان به تکنولوژی به ویژه فناوری‌های مرتبط با خودرو، شمارش معکوس رونمایی را آغاز کرده‌اند، نگاهی به نظرات صاحب‌نظران این عرصه، می‌تواند جالب باشد.

ارزیابی FX بر اساس تست درایو

مطابق نتایج این نظرسنجی، به ترتیب «شتاب خودرو حین حرکت»، «شتاب اولیه» و «نرمی هنگام  تعویض دنده» به واسطه هماهنگی کم‌نظیر بین موتور قدرتمند TGDI و گیربکس WDCT و وزن مناسب در بالاترین رده‌ها قرار دارد. در ادامه، طراحی پدال و قدرت بوسترها و کورس کوتاه ترمز است که به رضایتمندی از «حساسیت پدال ترمز» انجامیده است. همچنین عملکرد به‌موقع سیستم کنترل پایداری (ESP) و تعلیق مولتی‌لینک چرخ‌های عقب که در کنار طراحی آیرودینامیک بدنه، موجب شده «تعادل خودرو سر پیچ‌ها» نیز یکی از بالاترین نمرات را از جانب کارشناسانی که پشت فرمان FX نشستند به خود اختصاص داد.

جذاب‌ترین ویژگی‌های FX

همچنین شرکت‌کنندگان نظرسنجی، در بخش مربوط به برجسته‌ترین ویژگی FX، به ترتیب موارد «شتاب اولیه»، «طراحی ظاهری»، «گیربکس»، «هندلینگ» و «عملکرد سیستم کنترل پایداری» را به‌عنوان مهم‌ترین ابعاد FX انتخاب کردند.

شمارش معکوس تا رونمایی

طراحی مدرن FX که با شعار «هنر آینده» به بازار می‌آید، نگاه‌ها را به ویژه در نسل جوان معطوف خود کرده است. شتاب فوق‌العاده و هندلینگ کم‌نظیر این خودرو در برنامه تست‌درایو، کسانی که پشت فرمان آن نشستند را به وجد آورده و در نهایت، بهره‌مندی این محصول از 13 عملکرد رادارهای همیار راننده (ADAS) اف‌ایکس را به عنوان محصولی پیشتاز در صنعت خودرو ایران مطرح کرده است. در فاصله‌ای کوتاه تا رونمایی این محصول، علاقه‌مندان بیش از همیشه مشتاق اطلاع از قیمت و زمان عرضه هستند که در مراسم رونمایی صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا