مکمل بنزین
رپورتاژ

ایکس 55 پرو IE؛ فرایند تغییر در برندی نام آشنا

نزدیک به بیست سال از حضور برند ام وی ام در بازار خودرو ایران می‌گذرد و حالا، این حضور طولانی مدت، به تصویری آشنا در ذهن مردم ایران تبدیل شده است.

تصویر برندی که محصولاتش را در هر گوشه و کناری، از شهرها و جاده‌های ایران گرفته تا در میان فیلم‌ها و عکس‌های یادگاری خانواده‌های ایرانی می‌توان دید، با مردم درباره آن صحبت کرد و از خاطرات مردم با آن پرسید.

این حضور طولانی مدت اما،  در میان مردم یک ویژگی بارز را با نام ام وی ام  عجین کرده است: برندی قابل اعتماد؛ چطور؟

گستره شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش

یکی از دلایل مهم اعتماد مردم به یک برند، خدماتی است که پس از خرید محصول از آن برند دریافت می‌کنند. در سال‌های گذشته از جمله مهم‌ترین مشکلات خریداران بعضی برندهای خودرویی در ایران، نبود خدمات پس از فروش مناسب یا حتی قطعات مورد نیاز برای خودروشان بوده است. اما ام وی ام، با داشتن شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش گسترده، توانسته همواره آرامش خاطر مشتریان خود را فراهم آورد و اعتماد آنها را نسبت به آینده خودروشان تأمین کند.

 

شرایط فروش همواره مناسب

ام وی ام از همان روز اولی که پا به بازار ایران گذاشت، هدفی مشخص داشت: تأمین نیاز مشتریانی که به دنبال خودروهایی مطابق با نیاز خود می‌گردند. بر همین اساس، شرکت مدیران خودرو در تمامی این سالها تلاش کرده تا شرایط فروش خود را هم به‌گونه‌ای در نظر گیرد تا خرید ام وی ام برای مشتریان مختلف با شرایط مالی گوناگون مناسب‌تر و آسان‌تر شود.

 

یار زمان تحریم‌ها

تحریم‌های اقتصادی، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های صنعت خودرو ایران در سال‌های گذشته بوده‌اند. در طول این سال‌ها، به خصوص خودروسازهای خارجی که در مقاطع زمانی مختلف به شکل‌های گوناگون وارد بازار ایران شده بودند و سهمی از بازار خودرویی کشور را به دست آورده بودند با سر رسیدن تحریم‌ها، مشتریان خود را تنها گذاشته و آنها را با آینده‌ای نامشخص برای محصولی که خریداری کرده بودند رها کردند. اما ام وی ام، در تمام مدت تحریم‌ها در کنار مشتریان خود بود و نه تنها آنها را تنها نگذاشت بلکه تلاش کرد با ارائه خودروهای جدیدتر، به‌روزتر و باکیفیت‌تر، نیاز بازار خودرو ایران را هم بیشتر و بیشتر تأمین کند.

 

ایکس 55 پرو و حالا ایکس 55 پرو  IE؛ تغییر بر اساس نیازهای مردم

شناخت و تلاش برای تأمین نیاز بازار اما، در سال‌های اخیر رویه ام وی ام را نسبت به گذشته کمی تغییر داده است. تغییری که می‌توان ایکس 55 پرو را نتیجه همان دانست. برند ام وی ام با معرفی ایکس 55 پرو به بازار ایران نشان داد که علاوه بر قابل اعتماد بودن می‌خواهد تصویر جدیدی در ذهن مشتریان خود بسازد. تصویری بر پایه تکنولوژی و البته برگرفته از روح جوانی.

ایکس 55 پرو از بهار سال جاری پا به خیابان‌ها و جاده‌های ایران گذاشت. کراس اور مدرنی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربو شارژ با  156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور که به واسطه گیربکس CVT9 برقی‌اش در حالت رانندگی اسپرت، شتاب صفر تا صد 10 ثانیه‌ای را زیر پای سرنشین خود قرار می‌دهد و از این جهت یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید.

همچنین، ایکس 55 پرو با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر از نظر مصرف سوخت نیز خودرویی کم‌مصرف و مناسب شهرهای پرترافیک ایران حساب می‌شود. علاوه بر این‌ها، طراحی مدرن این کراس اور در کنار امکاناتی نظیر:

 

  • سیستم کنترل پایداری ESP
  • کابین آکوستیک
  • دوربین 360 درجه
  • کول باکس
  • فناوری هوشمند ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو Auto Hold
  • سیستم انتخاب حالت رانندگی (Eco/Sport)
  • مانیتور 25/10 اینچ لمسی
  • و …

این کراس اور را به انتخابی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است.

در ایکس 55 پروIE   منتظر چه تغییراتی باشیم؟

همان‌طور که اشاره شد رویه جدید ام وی ام، شناخت و تغییر محصولات بر پایه نیاز و خواست مردم است و از همین رو، ایکس 55 پرو IE  علاوه بر امکاناتی که تا به اینجا نام برده شد، با دو آپشن جدید به بازار خواهد آمد:

 

  • قابلیت شارژ وایرلس گوشی هوشمند که به‌عنوان یک گزینه رفاهی جدید اضافه شده‌است.
  • تعداد ایربگ‌ها که به منظور ایجاد ایمنی بیشتر برای سرنشینان از 4 به 6 افزایش پیدا کرده‌ و دو کیسه هوای پرده‌ای به خودرو اضافه شده‌است.

 

در پایان می‌توان گفت که ایکس 55 پرو، تنها یک کراس اور به‌روز نیست، بلکه مصداقی از فرایند تغییر در یک برند نام آشناست. برندی که امروز اولویت خود را ارائه محصولات به‌روز و باکیفیت بر اساس نیاز و سلیقه مردم قرار داده و می‌خواهد که مردم خودروهایش را با دو مفهوم جدید یعنی تکنولوژی‌محور و جوان‌پسند بودن بشناسند. ایکس 55 پرو IE نیز که حالا به بازار ایران ارائه می‌شود محصول همین طرز فکر و تغییر رویه در برند ام وی ام به‌حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا