Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم

شرکت مدیران خودرو به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین فعالان حوزه صنعت خودرو کشور که همواره تلاش داشته خدماتی باکیفیت، مناسب و در شأن مشتریانش را ارائه دهد در نظر دارد تا در راستای حمایت از مشتریان خود، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش ویژه‌ای را برگزار کند.

این کمپین از تاریخ 26 آذر تا 15 دی ماه امسال به مدت 17 روز کاری اجرا خواهد شد و در طول آن تمامی مشتریان مدیران خودرو می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز از خدمات ویژه بهره‌مند گردند.

این کمپین که با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرویی و کاهش هزینه تعمیرات آتی برای مشتریان برگزار می‌شود شامل خدمات زیر است:

  • بازدید رایگان شامل مواردی مانند: عیب‌یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاکن و شیشه‌شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع خنک‌کننده (ضد یخ)، بازدید روغن‌ها و …
  • 20 درصد تخفیف تعویض قطعات مصرفی مانند لنت ترمز، فیلترها، روغن‌ها و ..
  • 80 درصد تخفیف اجرت تعویض
  • پذیرایی از مراجعین در محل نمایندگی در زمان مراجعه
  • در پایان مدت کمپین از میان مشتریانی که در طول کمپین به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کرده باشند قرعه‌کشی‌ای برگزار و به 20 نفر که نام آنها از گوی قرعه خارج شود، هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 

در نهایت و به منظور حمایت از مشتریانی که خدمات رایگان آنها به پایان رسیده و بیشتر از 1200000 تومان هزینه کرده‌باشند، 300 هزار تومان اعتبار جهت مراجعات بعدی تعلق خواهد گرفت که مشتری تا 8 ماه جهت استفاده از آن فرصت خواهد داشت.

خدمات پس از فروش مدیران، همواره با شماست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.