مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

ون جدید فیات دوکاتو، توسط پارسیان موتور رونمایی شد

پارسیان موتور نماینده کمپانی فیات ایتالیا در ایران؛ مدتی است که به طور تخصصی روی ون‌های دوکاتو فیات کار کرده و تاکنون در دو نمایشگاه نیز ون‌های جدید و با کاربردهای مختلف خود را رونمایی کرده است.

پارسیان موتور در ابتدای سال جاری و در نمایشگاه ایران هلث، از آمبولانس‌های خود که بر روی ون‌های دوکاتو پیاده سازی شده بودند رونمایی کرد. محصولی که در نوع خود جالب و با امکانات فراوانی پا به نمایشگاه گذاشته بود.

بخوانید

رونمایی از فیات دوکاتو با کاربری آمبولانس در نمایشگاه ایران هلث!

 

اما این شرکت، در نمایشگاه صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با دو مدل ون دیگر پا به این نمایشگاه گذاشته است که یکی از آنها برای اولین بار توسط نماینده رسمی فیات رونمایی می‌شود.

ون فیات دوکاتو با قابلیت باربری L1H1

پیش از آنکه در مورد این محصول سخنی بیان شود لازم است بگوییم که فیات دوکاتو، ساخت کشور ایتالیا، با تیراژ 180 هزار دستگاه در سال، برنده بیش از 6 جایزه جهانی برترین ون و مینی بوس سال دنیا شده است.

ون باربری دوکاتو حاضر در نمایشگاه، نسخه پایه این محصول یعنی L1H1 است. این محصول با طول 4962 میلیمتر، عرض 2050 میلیمتر و ارتفاع 2254 میلیمتر، کوچکترین محصول سری دوکاتو به شمار می‌رود. موتور به کار رفته بر روی کلیه محصولات دوکاتو نسخه 2.3 لیتری توربو و 16 سوپاپ است. با توجه به کاربری این محصولات قدرت این موتورها بین 130 تا 180 اسب بخار و گشتاور 320 تا 450 نیوتون متن گشتاور متغیر است. سوخت این ون های گازوییل است و اکثر مدل های عرضه شده دارای گیربکس دستی خواهند بود. البته که این محصولات همگی دارای نسخه گیربکس اتوماتیک نیز هستند.

ون های دوکاتو با مصرف سوختی بین 5.8 تا 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر، محصولاتی به نسبت کم مصرف محسوب می شوند. استاندارد آلایندگی این ون های کاربردی یورو 5 و یورو 6 است.

قیمت حدودی ون کاربری فیات دوکاتو احتمالا بین بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون خواهد بود. ون دوکاتو دیگر غرفه پارسیان موتور که نسخه تشریفات و مسافربری بود نیز قیمتی بیش از 2 میلیارد تومان خواهد داشت.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا