Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

حراج اولین بوگاتی ویرون ساخته شده با قیمت 7 میلیارد و هفت‌صد میلیون تومان!

بوگاتی به تازگی آخرین ویرون تولید شده خود را در یکی از حراجی‌های بزرگ به فروش رساند! اما اگر ناراحتید و دوست داشتید یکی از آن‌ها را داشته باشید، نگران نباشید، یک ویرون دیگر باقی مانده است.

اولین بوگاتی ویرون ساخته شده با شماره شاسی 001، به زودی و در حراج Sotheby و در تاریخ 13 تا 15 اوت عرضه خواهد شد. این خودرو با کارکرد تنها 1230 کیلومتر یا 764 مایل، یکی از استثنایی‌ترین گزینه‌های موجود است! شاید همان کلمه معروف در حد صفر برای این خودرو بهترین توصیف باشد.

Bugatti-Veyron-Chassis-001-2

این خودرو اخیرا و در نمایندگی ویژه این کمپانی در بورلی هیلز، به طور کلی سرویس شده و بر روی آن لاستیک‌هایی جدید و با برندی معتبر قرار گرفته است. با اینکه این ویرون کارکرد زیادی ندارد، اما سرویس‌های آن به طور کلی انجام شده و خریدار نهایی در هنگام خرید از دو سال سرویس رایگان از سوی این کمپانی نیز بهره‌مند خواهد شد (آیا این خودرو نیاز به سرویس هم خواهد داشت؟).

Bugatti-Veyron-Chassis-001-4

البته لازم به ذکر است که طبق اطلاعات منتشر شده، خدمات ویژه وارانتی و پکیج کامل سرویس از سوی بوگاتی بسیار خاص بوده و البته قیمت آن نیز به بیش از 100 هزار دلار می‌رسد! یعنی چیزی در حدود 320 میلیون تومان ناقابل! پس این دو سال خدمات رایگان، خود مبلغی فوق العاده می‌شود.

Bugatti-Veyron-Chassis-001-5

اولین بوگاتی ویرون ساخته شده از دو رنگ خاص قرمز و سیاه برای بدنه و رنگ بژ برای فضای داخلی و استفاده از صندلی‌های ویژه و اسپرت بهره برده است.

شکی وجود ندارد که یک ویرون با شماره شاسی 001، یک خودروی خاص و ویژه به شمار می‌رود. پیش از این در نمایشگاه خودروی 2015 در شهر ژنو، در کنار محصولات جدید این کمپانی، این محصول یعنی Veyron 001 به عنوان اولین تولید این کمپانی طی ده سال اخیر برای حضار به نمایش در آمده بود.

Bugatti-Veyron-Chassis-001-6

برآورد حراج معتبر Sotheby برای فروش اولین ویرون کمپانی بوگاتی، چیزی بین 1 میلیون 800 تا 2 میلیون و چهارصد هزار دلار است!

آیا توان خرید این خودرو را دارید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.