Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هفته آینده 4500 دستگاه پژو 207 و هایما 8S در بورس عرضه می‌شود

گروه صنعتی ایران‌خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده 11 دی درمجموع 4500 دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند؛ از این تعداد 4000 دستگاه پژو 207 دستی و 500 دستگاه هایما 8S است که این محصول برای نخستین بار روی تابلوی معاملات می‌رود. قیمت پایه پژو ۲۰۷ از سوی ایران‌خودرو ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه هایما 8S معادل ۹۳۴ میلیون تومان اعلام شده است. این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهد شد. درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید پژو ۲۰۷ صد درصد و هایما 8S پنجاه درصد اعلام شده است.

هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفاً مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند. خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید هم‌زمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در خودرو پژو ۲۰۷ شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار تومان به‌علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. این هزینه در هایما 8S نیز شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار تومان به‌علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد. مکان تحویل پژو ۲۰۷ انبار کارخانه تهران و هایما 8S انبار کارخانه خراسان رضوی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.