مکمل بنزین
گوناگونخبر

چانگان CS35 پلاس به‌عنوان اولین خودروی وارداتی هفته آینده در بورس عرضه می‌شود

محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که هفته آینده کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس در بورس کالا عرضه خواهد شد. پیش از آنکه خودروهای وارداتی کیا راهی بازار شوند، این کراس‌اوور چینی اولین خودروی وارداتی خواهد بود که در بورس عرضه می‌شود. طبق اعلام قبلی سایپا، به‌زودی دو کراس‌اوور دیگر از چانگان یعنی CS55 پلاس و یونی‌تی هم راهی بازار خواهند شد.

متاسفانه سایپا هنوز مشخصات رسمی و دقیق CS35 پلاس وارداتی را اعلام نکرده است ولی طبق گزارش‌ها، این خودرو در ایران با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی عرضه خواهد شد که تنها 128 اسب بخار قدرت و 161 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. این در حالی است که چانگان برای CS35 پلاس یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ قدرتمند با 160 اسب بخار قدرت را هم ارائه می‌کند اما متاسفانه به نظر می‌رسد این موتور را در ایران نخواهیم دید.


در بخش تجهیزات و امکانات هم به‌احتمال زیاد شاهد عرضه نسخه فول این خودرو در ایران نخواهیم بود ولی با این حال انتظار می‌رود لیست تجهیزات CS35 پلاس شامل مواردی مثل سانروف، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، صفحه‌نمایش متصل به صفحه آمپر دیجیتالی، ترمز پارک برقی و اتوهولد، تریم چرمی دو رنگ، سنسورهای نور و باران، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرم‌کن، تهویه مطبوع اتوماتیک و غربیلک فرمان D شکل چرمی باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا