مکمل بنزین
رپورتاژ

خرید قسطی تور استانبول!

سفر به استانبول یکی از خاطره‌انگیز ترین سفرهای گردشگران و مسافران ترکیه است. به دلیل استقبال مسافران از تور استانبول، انواع تورهای زمینی و هوایی استانبول به قیمت مناسب و شرایط اقساطی به فروش می‌رسد. بنابراین برای سفر به استانبول می‌توانید از خدمات خرید تور قسطی یا رزرو بلیط هواپیما استانبول با تخفیف‌های مناسب بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب از وب‌سایت علی بابا ضمن بررسی قیمت بلیط استانبول به تهران به معرفی جاذبه‌های تفریحی و گردشگری استانبول می‌پردازیم.

جاذبه های تفریحی و گردشگری استانبول

در شهر استانبول جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی بسیار زیاد و با تنوع بالا به چشم می‌خورد. بخشی از جاذبه‌های تاریخی استانبول مربوط به مسجدها و کاخ‌های به جای مانده از دوران امپراطوری روم شرقی و عثمانیان است. قسمت دیگر جاذبه‌های استانبول مربوط به بازار بزرگ و تاریخی استانبول و مراکز خرید متعدد در این شهر می‌باشد.

برای گشت و گذار در شهر می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های این شهر بروید. تفریحات شبانه در این محل‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به استانبول است. علاقه‌مندان به تفریحات آبی نیز می‌توانند در ساحل استانبول انواع ورزش‌های آبی را تجربه کنند. همانطور که می‌بینید طیف گسترده‌ای از تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در استانبول وجود دارد که باعث جذب مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیا به این شهر شده است.

بهترین زمان برای سفر به استانبول

استانبول تغییرات آب و هوایی زیادی ندارد اما در هر فصل می‌توانید تفریحات متفاوتی را تجربه کنید. به عنوان مثال، فصل زمستان برای شرکت در جشنواره‌های مختلف و خرید از مراکز تجاری و فروشگاه‌های استانبول، زمان بسیار مناسبی است. فصل پاییز و بهار به عنوان بهترین فصول سال از نظر آب و هوا برای سفر به استانبول شناخته شده اند.

بلیط استانبول به تهران -تور قسطی استانبول

آب و هوای استانبول در فصل پاییز بسیار معتدل است و همچنین فستیوال‌های جذاب و برنامه‌های مفرحی در این فصل در سطح شهر برگزار می‌شود. توجه داشته باشید که آب و هوای استانبول در فصل تابستان بسیار گرم است، بنابراین اگر قصد دارید در تابستان به این شهر سفر کنید باید در بازه عصر تا شب برای گشت و گذار در شهر به بیرون از هتل بروید.

مزایای سفر به استانبول با تور

سفر به استانبول با تورهای گردشگری دارای مزایای بسیار زیادی است. برخی از مزایای سفر به استانبول با تور عبارتند از:

  • در هنگام رزرو تور استانبول اطلاعات کاملی در مورد انواع هتل‌های مناسب برای اقامت در استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
  • یک تور لیدر به عنوان همراه در تور استانبول شما را همراهی می‌کند.
  • سفر به استانبول با تور بسیار مقرون به صرفه است، زیرا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی با هتل‌های استانبول و ایرلاین‌های داخلی و خارجی قرارداد دارند. به همین دلیل تورهای استانبول را با کیفیت مناسب و قیمت پایین‌تر در اختیار مسافران قرار می‌دهند.
  • معمولا تورهای گردشگری دارای ترانسفر فرودگاهی هستند.
  • سفر به ترکیه نیازی به اخذ ویزای مجزا ندارد بلکه در فرودگاه، ویزای ترکیه به مدت 3 ماه برای ایرانی‌ها صادر می‌شود.

فرودگاه جدید استانبول

با توجه به این که فرودگاه آتاتورک ظرفیت پذیرش این حجم مسافر را ندارد، در سال‌های اخیر فرودگاه جدیدی در نیمه غربی استانبول تاسیس شده است. تمام پروازهای استانبول به مقصد تهران از این فرودگاه هستند. همچنین برای سفر به استانبول در این فرودگاه فرود خواهید آمد. برای رزرو بلیط هواپیما استانبول می‌توانید مبداء، مقصد و تاریخ پرواز را در سایت علی بابا وارد نموده و فهرستی از بلیط‌های هواپیما با قیمت روز در اختیار شما قرار می‌گیرد. ترکیش ایرلاین و پگاسوس از جمله ایرلاین‌های خارجی پرواز تهران به استانبول هستند که در مقایسه با پروازهای داخلی امکانات بیشتری دارند.

بلیط استانبول به تهران -تور قسطی استانبول

راهنمای رزرو بلیط هواپیما استانبول

برای سفر به استانبول با هواپیما می‌توانید بلیط هواپیما استانبول را از طریق وب‌سایت علی بابا تهیه کنید. همچنین امکان استعلام قیمت بلیط استانبول به تهران و رزرو بلیط‌های لحظه آخری در وب‌سایت علی بابا وجود دارد. مدت زمان پرواز تهران به استانبول حدود 3 ساعت است که بلیط هواپیما استانبول را می‌توانید از ایرلاین‌های داخلی یا خارجی تهیه کنید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، رزرو بلیط رفت و برگشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا قیمت بلیط‌های یک طرفه از جمله قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران نسبت به بلیط‌های رفت و برگشت، بیشتر است.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، سفر به استانبول با تورهای گردشگری بسیار مقرون به صرفه است. شهر استانبول دارای جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار متنوعی است و همین موضوع باعث جذب گردشگران بسیار زیادی شده است. بنابراین اگر می‌خواهید با هدف تفریح و گشت و گذار در شهر به استانبول سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم از امکانات تور استانبول از جمله خرید تور قسطی استانبول استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا