Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

استقبال بازدیدکنندگان از چهره جدید ام وی ام در نمایشگاه تبریز

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو تبریز در حالی از 13 دی ماه آغاز به کار کرده که دو کراس اور مدرن برند ام وی ام، همچون نمایشگاه‌های قبل حضوری پررنگ در آن دارند.

برند ام وی ام در سال‌های اخیر رویکرد خود را به تولید خودروهای مدرن و تکنولوژی محور تغییر داده و در همین راستا ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو را به بازار ایران معرفی کرده است. دو کراس اوری که حالا توانسته‌اند تصویری جدید و متفاوت از این برند باسابقه بسازند.

اما چهره جدید برند ام وی ام در نمایشگاه خودرو تبریز بازخورد قابل توجهی از جانب بازدیدکنندگان داشته و طراحی مدرن و امکانات به‌روز دو کراس اور محبوب این برند، غرفه ام وی ام را به یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه تبریز تبدیل کرده است.

ایکس 55 پرو؛ تلاقی فشن و تکنولوژی

پرچمدار ام وی ام با طراحی مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی و چراغ‌های ال ای دی جدید همچون نمایشگاه‌های اصفهان، مازندران، مشهد و … جذاب‌ترین محصول غرفه ام وی ام به حساب می‌آید. کراس اوری که با موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT9 حالا در نسخه به‌روزرسانی شده IE با شارژ بی‌سیم و 6 ایربگ عرضه می‌شود. در کنار همه این‌ها، امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو Auto Hold، دوربین ۳۶۰ و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی تلفیقی از جذابیت بصری، تجربه رانندگی هیجان‌انگیز و به‌روزترین امکانات صنعت خودرو جهان را در اختیار سرنشینانش این کراس اور قرار می‌دهد.

ایکس 22 پرو؛ همه‌چیز برای نسل جوان

غرفه ام وی ام در نمایشگاه تبریز یک کراس اور جذاب دیگر نیز برای بازدیدکنندگان دارد؛ ایکس 22 پرو که اخیراً رکورد فروش آن در 30 کشور جهان از 900000 دستگاه عبور کرده و در ایران نیز یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار به‌حساب می‌آید. ایکس 22 پرو به دلیل داشتن طراحی ظاهری مدرن و جوان‌پسند، موتور توربو شارژ، مصرف سوخت پایین و امکانات به‌روزش یکی از هیجان‌انگیزترین انتخاب‌های نسل جوان محسوب می‌شود.

 

غرفه ام وی ام در بیست و ششمین نمایشگاه خودرو تبریز علاوه بر ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو با دو خودرو خانوادگی یعنی آریزو 5 توربو و تیگو 7 IE تا 17 ام دی ماه میزبان علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

 

9 دیدگاه
  1. محمود می گوید

    مردم تبریز چرا از این کارهای منفور و رانت خواران ایران فروش حمایت می کنید

    1. مهدی می گوید

      درود اولش هزارنفرنمیشه مردم تبریز شهرمیلیونی چندهزاربازدیددارد
      ایران‌خودرو و سایپا انقدرخون ملت رامکیدن عاقل هافراریند باز این برندچینی هم کیفیت هم مدارا کردن با مشتری برتری دارد

    2. مشتری سابق می گوید

      من پارسال از این شرکت خودرو خریدم بسیار از محصولات این شرکت راضی هستم حیف پول نیست بدیم به ماشین های سایپا و ایران خودرو

  2. علی می گوید

    مدیران خودرو به جای نمایش محصولات بیا سایت رو باز کن و به بخشنامه های خودت احترام بگذار

  3. ناشناس می گوید

    بیشتر بازدیدکنندگان دانشجوهای رشته مهندسی بخصوص بچه های مکانیک بودن که بیشتر بخاطر طراحی و….در نمایشگاه حضور داشتن.

  4. محمد می گوید

    حمایت نمیکنند داداش اینا اخبار کذب پخش میکنند

  5. یه بنده از بندگان خدا می گوید

    با سلام صاحبان و مدیر عامل ام و ام و چری در کشور چین اگه بدونه همچون مدیرانی در نمایندگی ایران داره با این روش فروش ها و سایت ها که از ایران خودرو و سایپا یاد گرفتن عمرا با شما همکاری کنن تو سایت میزنید فروش ولی هر وقت میخوای نمیشه ثبت نام کرد مردم شدن مسخره بازیهای شماها کمی بخود بیایین با مشتریان روراست باشید

  6. ناشناس می گوید

    سلام چرا سایتتون رو باز نمیکنین روز برروز قیمتها که نه ارزش پولمون کم میشه

  7. صادق می گوید

    اکثریت مردم ایران پول های میلیاردی را ندارند فقط دیدن از پشت شیشه ها لذت دارد ماشین های چینی فقط شش ماه اول توان دارند و از ریخت و قیافه و توان موتوری افت می کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.