مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط پیش فروش نسخه‌های متنوع سایپا کوییک GX و ساینا S دوگانه‌سوز اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا مرحله جدید پیش فروش برخی از نسخه‌های جدید کوییک و ساینا S را اعلام کرد. این طرح فروش که قرار است از روز پنجشنبه مورخ 1401/10/22 آغاز شود، تا پایان روز یکشنبه مورخ 1401/10/25 مهلت خواهد داشت.

در این طرح، 4 محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و در آخر هم کوییک GX دو رنگ (R) حضور دارند که موعد تحویل تمامی آن‌ها، به‌طور میانگین از شهریور الی بهمن‌ماه سال 1402 خواهد بود.

پیش فروش محصولات سایپا

باتوجه به اعلام سایپا، در این دوره از پیش فروش، قیمت این خودروها غیرقطعی بوده و در زمان ارسال دعوتنامه، قیمت نهایی مشخص خواهد شد؛ لازم به ذکر بوده که در اکثر مواقع، منظور سایپا از زمان تحویل، زمان ارسال دعوتنامه می باشد؛ نه تحویل خودرو!

در این بخشنامه، قانون پلاک فعال و محدودیت خرید خودرو در 48 ماه گذشته لحاظ شده و خبری هم از سود مشارکت و انصراف نیست. تنها درصورت تاخیر در تحویل، معادل 12 درصد به صورت سالیانه، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

تصاویر و مشخصات کوییک GX

خودرو مذکور مانند سایر اعضای سری X200 سایپا، مجهز به یک موتور 1/5 لیتری تنفس طبیعی 8 سوپاپه بوده و این موتور با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته باید این نکته را هم متذکر شد که پیشرانه مذکور از استاندارد یورو 5 بهره می‌برد.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی می‌توان به مواردی چون فرمان کمکی برقی، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی 7 اینچی به همراه دوربین دید عقب، سیستم کروزکنترل (در نسخه اتوماتیک)، تهویه مطبوع الکتریکی، فرمان D-CUT با غربلیک چرمی، دو ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم GSI، سیستم TPMS و… را داشته باشد.

تفاوت کوییک S و G

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. این نوشته کوییک GX. چه ربطی به کوییک G داره؟
      به نظرم کوییک GX با کوییک G فرق داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا