Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

محصولات ایران خودرو دیزل زیر چتر سیستم یک‌پارچه کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره گفت: در جلسات هفتگی که با حضور قائم مقام کیفیت، محصول و پروژه‌ها و همچنین مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار می‌شود، وضعیت کیفی محصولات در شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد و در راستای ارتقای کیفیت، اقدامات اصلاحی تعریف و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع ایرادات اقدام می شود.

وی تصریح کرد: نتایج به دست آمده در شاخص های مختلف در ۹ ماهه امسال نشان دهنده اثربخشی اقدامات و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.

برفروشان از نظارت‌ها و برنامه‌های بهبود کیفیت در کل زنجیره تولید به صورت مستمر خبر داد و گفت: افزون بر این، با توجه به اهمیت و حساسیت موتور و قوای محرکه خودرو برای مشتریان، ارزیابی‌ها و نظارت‌های ویژه و اختصاصی در این حوزه صورت می گیرد و هم چنین اجرای طرح ویژه کیفیت خودروهای تارا و هایما برای اولین بار نشان دهنده اراده گروه صنعتی ایران خودرو جهت تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه خودرو است.

وی با تاکید بر یک‌پارچه سازی کیفیت محصولات ایران خودرو گفت: در راستای سیاست گذاری و راهبردهای تدوین شده و با توجه به الزامات کیفی تولید، محصولات ایران خودرو دیزل نیز به سبد ارزش‌یابی کیفیت محصولات ایران خودرو افزوده شده‌اند و بر همین اساس محصولات تولیدی این شرکت نیز توسط کیفیت مرکزی ایران خودرو مورد ارزش‌یابی دوره‌ای قرار گرفته و برای بهبود کیفیت آن اقدام می شود.

معاون کیفیت ایران خودرو با بیان این‌که تحلیل نتایج ارزیابی کیفی محصولات ایران خودرو دیزل با حضور مدیران ارشد این شرکت صورت می گیرد، تصریح کرد: با یک‌پارچه سازی نظارت‌های کیفی در مسیر ارتقای کیفیت محصولات گروه گام برمی‌داریم.

وی از ارزش‌یابی کیفی محصولات ایران خودرو دیزل شامل خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین، کشنده و اتوبوس خبر داد و گفت: خدمات پس از فروش و نحوه ارایه خدمات به مشتریان در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل نیز مورد پایش قرار می‌گیرند و با ارزیابی شکایات و اصلاح فرآیندها نسبت به افزایش رضایت مشتریان در شبکه اقدام می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به راهبردهای کیفی گروه صنعتی ایران خودرو برای ارتقای کیفیت محصولات ارایه تضمین کیفیت مطلوب به تمام محصولات و خدمات سرلوحه فعالیت ها قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.