مکمل بنزین
رپورتاژ

برگزاری بزرگترین نمایشگاه آرین دیزل، دی 1401

شرکت جک موتورز

جی ای سی یا جک موتورز یک شرکت خودروسازی چینی است که در شهر هفئی استان آن هوئی واقع شده است. شرکت جک موتورز یک شرکت خودرو سازی قابل اعتماد است که از سال 1964 به وجود آمده و در زمینه ساخت اتومیبل، وسایل نقلیه تجاری سبک، کامیون و اتوبوس تخصص دارد و به واسطه ی محصولات با کیفیتی که ارائه می‌دهد توانسته به یکی از شناخته شده ترین شرکت‌های خودرو سازی تبدیل شود.

این شرکت در کشور چین در زمره‌ی 10 برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودروسازی به شمار می‌رود و براساس آمار صادارات کشور چین، این شرکت عنوان سومین شرکت برتر صادر کننده خودرو را به خود اختصاص داده است.

شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل نماینده انحصاری خودروهای تجاری سبک و سنگین شرکت جک موتورز در ایران را بر عهده دارد که با بهره گیری از با تجربه‌ترین متخصصان و محصولات با کیفیتی که ارائه میدهد توانسته به جایگاه فوق العاده‌ای در صنعت خودرو سازی دست پیدا کند.

به نحوی که بسیاری از افراد فعال در حوزه حمل و نقل برای انجام فعالیت‌هایی مانند حمل بار از این خودروها استفاده می‌کنند. شرکت آرین دیزل با تولید محصولاتی سازگار با اقلیم ایران، با قیمت مناسب، شرایط فروش نقدی و اقساطی و خدمات پس از فروش توانسته سهم مهمی در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص دهد و یکی از بزرگترین رقبای کامیونت‌های اروپایی در ایران به شمار رود.

معرفی محصولات شرکت آرین دیزل

کامیونت جک 6 تن

بر طبق آمارهای به دست آمده، پنجاه درصد بازار خودروهای نیمه سنگین متعلق به کامیونت‌های جک است و این نشان دهنده‌ی این است که کامیونت‌ جک در مقایسه با سایر خودروها کیفیت بالاتری دارد و برای انجام فعالیت‌های سنگین گزینه مناسبی است.

کامیونت جک 6 تن یکی از موفق ترین محصولات شرکت آرین دیزل است که با ظرفیت حمل بار 6 تن، یکی از بادوام ترین کامیونت‌ها به شمار می‌رود و از نظر ایمنی در بالاترین سطح خود قرار دارد. این کامیونت 6 تن برای جابه جایی بارهایی با وزن 6 تن، جاده های ناهموار و با شیب تند گزینه فوق العاده ای است.

کامیونت جک 6 تن با اینکه کامیونتی چینی است اما امنیت بی نظیری دارد و توانسته تست‌های تصادف را در کشور چین با موفقیت پشت سر بگذارند.

بررسی مشخصات فنی کامیونت جک 6 تن

یکی از ویژگی‌هایی که کامیونت 6 تن جک را به خودرویی منحصر به فرد تبدیل کرده، نوع موتور آن است که از موتور کامنز برای ساخت آن بهره گرفته شده و با قدرت موتور 154 اسب بخار و گشتاوری 500 نیوتن متر به یکی از پرکاربردترین خودروهای تجاری بدل شده است. داخل کابین کامیونت جک، فضایی برای استراحت طراحی شده که راننده می‌توانند از این فضا برای رفع خستگی استفاده کند. همچنین این کامیونت مجهز به کمربند و صندلی قابل تنظیم در جهت‌های مختلف است که نهایت آسایش و راحتی را برای راننده فراهم میکند.

کامیونت جک 8.5 تن

کامیونت جک 8.5 تن از انواع دیگر محصولات شرکت آرین دیزل است که با برخورداری از قابلیت‌های بسیار، استحکام بالا، استهلاک کم قطعات و قیمت مناسب توانسته مورد استقبال بسیاری از کامیون داران قرار گرفته بگیرد. برای موتور کامیونت 8.5 تن جک از موتور cummins که یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار است، استفاده شده است که موجب شده کیفیت این کامیونت به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

این نوع کامیونت جک بازدهی بسیار بالایی در مصرف سوخت دارد و به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین کامیونت‌های آرین دیزل شناخته شده است و به همین دلیل بسیاری از افرادی که در زمینه حمل و نقل فعالیت دارند این خودرو را انتخاب می‌کنند.

همچنین به طراحی ظاهر کامیونت جک 8 تن دقت و توجه خاصی شده است؛ المان‌هایی مانند زوایای کوچک، خطوط صاف و خمیده برای طراحی ظاهری این خودرواز جمله این موارد هستند. علاوه بر این فرمان قابل تنظیم در تمام جهت‌ها به راننده این امکان را می‌دهد تا با راحتی بیشتری به رانندگی بپردازد.

کامیونت جک 9 تن

کامیونت جک 9 تن با وزن ناخالص kg 9000 قابلیت حمل بارهایی با وزن 9 تن را دارد و به واسطه‌ی مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد، برای حمل بارهای سنگین که با خودروهایی دیگر قابل جا به جایی نیستند، گزینه مناسبی است. مدل موتور کامیونت جک 9 تن نیز همانند کامیونت جک 6 تن و 8 تن از نوع کامنز بوده و سیستم سوخت رسانی آن common rail می‌باشد.

این کامیونت نیز مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و برای افرادی که به دنبال خودروهایی با مصرف سوخت پایین هستند گزینه خوبی می‌باشد.

سیستم ترمزی که برای کامیونت 9 تن جک از نوع دو مدار مستقل بادی است و به سیستم های اعم از ترمز موتور، ABS/EBS وESC تجهیز شده است. از طرفی قدرت موتور 154 اسب بخار، گشتاوری 500 نیوتن متر و حجم موتور 3760 سی سی، کامیونت جک 9 تن را در زمره‌ی یکی از پرفروش‌ترین محصولات جک قرار داده است.

کشنده شاکمن X5000

علاوه بر کامیونت‌های جک، شرکت آرین دیزل به تازگی از جدیدترین خودروی تجاری سنگین خود با عنوان کشنده شاکمن X5000 رونمایی کرده است که با برخورداری از توان موتور 520 اسب بخار، گشتاوری 2460 نیوتن متر و موتور کامنز که یکی از مرغوب‌ترین موتورهایی است که می‌توان برای ساخت خودروهای سنگین استفاده کرد، به محبوبیت خاصی در بین کامیون داران دست پیدا کرده است.

سیستم ترمز کامیون شاکمن از نوع دو مدار مستقل پنوماتیک بوده و ترمزهای چرخ جلو و عقب از نوع دیسکی هستند. همچنین به منظور افزایش امنیت کشنده شاکمن X5000، به سیستم ترمز اضطراری ABS، سیستم کنترل پایداری خودرو ESC، سیستم کنترل لغزش ASR ریتاردر در 5 مرحله‌ای هیدرولیک، ترمز موتور برند JACOB و سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS تجهیز شده است که این کشنده را از نظر ایمنی در سطح مطلوبی قرار داده است.

فروش نقدی و اقساطی کامیونت های جک 1401

برای اینکه تمامی اقشار جامعه بتوانند نسبت به خرید خودروی دلخواه خود اقدام کنند، شرکت آرین دیزل شرایط ویژه‌ای برای فروش نقدی و اقساطی کامیونت‌های جک و کشنده شاکمن 1401 در نظر گرفته است. به این ترتیب افراد هم می‌توانند این محصولات را به صورت نقدی خریداری کنند و هم قادر به خرید کامیونت جک اقساطی بدون پیش پرداخت همراه با تسهیلات ویژه هستند که این امر شرایط خرید محصولات آرین دیزل را برای علاقمندان راحت‌تر نموده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا