مکمل بنزین
گوناگونخبر

سیتروئن C3 پیکاسو 2017، آماده برای ورود به منطقه کراس‌اورها

کمپانی فرانسوی سیتروئن درحال آماده سازی و توسعه نسل جدیدی از خودروی C3 پیکاسو است. این موضوع را می‌توان از تصاویر مخفی شکار شده از محل تست این خودرو که اخیرا در جنوب اروپا ثبت شده‌اند، متوجه شد. قرار است این خودرو به همراه رقیب چندین ساله خود یعنی اپل مریوا که آن‌هم درحال انجام تست‌های نهایی برای مدل 2017 خود است، از بدنه جمع و جور در کلاس مینی‌ون‌ها جدا شوند و به بخش محبوب‌تر کراس‌اورها کوچ کنند.

open

بر خلاف ارتباط نزدیک این دو خودرو، که بیشتر در بخش ظاهری و بدنه نمود پیدا می‌کند، سیتروئن قصد دارد علاوه بر به کاربردن پیشرانه تولیدی خودش در C3 پیکاسو، از نمونه تولیدی گروه PSA (پژو،سیتروئن و بی‌ام‌و) هم بهره ببرد. از جنبه طراحی باید گفت سیتروئن در قسمت جلویی این خودرو از یک کاپوت کوچک و الگوی جدید چهار بخشی برای چراغها استفاده کرده است. در قسمت عقب نیز از چراغهایی با کشیدگی افقی که چسبیده به شیشه عقب هستند استفاده شده و اگر کمی دقیقتر نگاه کنیم، شباهتهایی بین آن با پژو 3008 هم دیده می‌شود.

2017-Citroen-C3-Picasso-7

انتظار می‌رود سیتروئن مدل نهایی C3 پیکاسو را در نمایشگاه خودروی پاریس که اکتبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد، در کنار مدل C3 سوپر مینی به نمایش عموم بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا