Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش فوری شاهین و کوییک اتوماتیک بدون قرعه‌کشی از سه‌شنبه

طرح جدید فروش فوری سایپا برای دو محصول شاهین G و کوییک R پلاس اتوماتیک از سه‌شنبه همین هفته آغاز می‌شود. متقاضیان محترم از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 4/11/1401 درصورتی‌که مطابق فرایند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذشده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت‌نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 3/11/1401 کلیه فرایندهای اعلام‌شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

فرایند و نکات اختصاصی در خصوص طرح فروش فوق‌العاده عادی

1-متقاضی محترم جهت ثبت‌نام محصولات می‌بایست نسبت به تعریف حساب وکالتی برای شرکت سایپا / پارس‌خودرو در یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، ملت، رفاه و اقتصاد نوین اقدام کند.

2-درصورتی‌که متقاضی محترم در یکی از بانک‌های مذکور حساب نداشته باشد، باید ابتدا در یکی از این بانک‌ها به‌صورت حضوری و یا اینترنتی افتتاح حساب کرده و سپس در خصوص وکالتی نمودن حساب مذکور اقدام کند. لازم به ذکر است اعلام یا ویرایش شماره شبای حساب وکالتی در پروفایل متقاضی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 4/11/1401 جهت ثبت‌نام ضروری می‌باشد.

3-متقاضی محترم می‌تواند جهت تعریف حساب وکالتی در بانک‌های تجارت و ملی، علاوه بر امکان مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک‌های مذکور، با مراجعه به سایت car.farava.ir (جهت بانک تجارت) و یا سایت firoozeh.bmi.ir/signin (جهت بانک ملی) به‌صورت آنلاین در این خصوص اقدام کنند.

4-متقاضی محترم که مطابق فرایند فوق اقدام کرده و حائز شرایط ثبت‌نام بر اساس محدودیت‌های اعلام‌شده در این بخش‌نامه باشند، می‌توانند از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 4/11/1401 با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند. لازم به ذکر است درصورتی‌که متقاضی نسبت به تعریف حساب وکالتی و یا واریز وجه قیمت خودرو تا مهلت تعیین‌شده اقدام نکند امکان ثبت‌نام نخواهد داشت.

شرایط عمومی بخشنامه فروش سایپا

1-محدودیت کد ملی (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).

2-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال است و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم هستند.

3-امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.

4-متقاضی طی 48 ماه گذشته نباید ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد خودروسازان داشته باشد.

5-امکان ثبت‌نام برای دارندگان پلاک فعال (نصب‌شده روی خودرو) وجود ندارد.

6-شماره کارت، شماره‌حساب بانکی و شمار شبا که وجه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد و در صورت درج اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام کننده خواهد بود.

7-شماره تلفن همراه اعلام‌شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

8-کد پستی متقاضی و کد نمایندگی انتخابی توسط وی باید از یک استان باشد. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل خودرو وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نخواهد بود.

9-سایر محدودیت‌های لازم جهت ثبت‌نام در سیستم فروش اعمال ‌شده است.

این طرح فروش که به مدت سه رز ادامه دارد، شامل طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم خواهد بود اما فرایند فروش از طریق حساب وکالتی فقط مختص متقاضیان عادی بوده و شامل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.