Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به مجموعه خودرو 45؛ انجام معامله خودرو با روشی نوین!

ظهر امروز و در نشستی صمیمانه در دفتر مرکزی خودرو 45، اصحاب رسانه با کلیت فعالیت مجموعه خودرو 45 آشنا شده و در خصوص فعالیت‌های جدید و گسترده این شرکت با آقای احسان گائینی مدیر ارشد فروش این شرکت به گفت و گو نشستند.

در این جلسه، در ابتدا به تاریخچه ای از فعالیت خودرو 45 اشاره و نگاهی به آمار مراجعه مردم به این شرکت شد. خودرو 45 از سال 1397 و با محوریت راه اندازی یک شرکت دانش بنیان در حوزه خرید و فروش خودرو فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است. هم اکنون این مجموعه با دارا بودن بیش از 20 شعبه در 11 شهر تهران یکی از بزرگترین مجموعه‌های تخصصی خرید و فروش خودرو دست دوم در کشور محسوب می‌شود.

آقای احسان گائینی، مدیرارشد فروش خودرو 45 ضمن اشاره به ویژگی‌های خودرو 45، ویژگی‌های این مجموعه را در سه کلمه سریع، امن و آسان خلاصه کرده و اعلام کرد که با توجه به دارا بودن بیشترین سهم معامله بازار خودروهای دست دوم در کشور، لیدر این نوع فعالیت در کشور محسوب می‌شوند.

در این مجموعه، کارشناسی رنگ، بدنه و فنی رایگان، کشف قیمت بر اساس ارزش روز خودرو انتقال سند مالکیت و دریافت پول خودرو در یک روز کاری از مهمترین خدمات خودرو 45 برای فروشندگان است. در مراکز خودرو 45، معاملات خودرو توسط کارشناسان حقوقی صورت گرفته و کارشناسی نیز با بهره گیری از مجهزترین تکنولوژی های روز دنیا صورت میگیرد. همچنین این شرکت برای اطمینان به مراجعه کنندگان، ضمانتی 7 روزه بابت گزارش‌های خود ارائه می‌کند.

گفتنی است انجام تمامی مراحل خرید و فروش خودرو نظیر پرداخت عوارض شهرداری، مالیات، خلافی و … توسط خودرو 45 صورت گرفته و تمامی این مراحل با سرعت و نهایتا در یک روز انجام می‌گیرد.

گائینی در خصوص راه اندازی و زیرساخت‌های خودرو 45 نیز گفت: تمام مراحل ساخت و راه اندازی پلتفرم ویژه مصرف کنندگان یا فروشندگان در کنار سامانه اینترنتی خودرو 45 و همچنین پلتفرم خریداران تماما توسط نیروهای داخلی خودرو 45 صورت گرفته و عدم وابستگی خودرو 45 به نیروی خارجی یا پلتفرم‌های غیر ایرانی از افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

همچنین با اعلام احسان گائینی اعلام شد که به زودی فناوری های  جدید و روز اروپا برای انجام بهتر فرایندهای کارشناسی رنگ و بدنه به شعب خودرو 45 اضافه شده که باعث می شود امور کارشناسی رنگ تقریبا بدون خطا و 100 درصد دقیق صورت گرفته و میزان خطای انسانی نیز تا حد ممکن به صفر نزدیک شود.

همچنین مدیر ارشد فروش خودرو 45 در خصوص چشم اندازهای خودرو 45 در سال 1402 نیز افزود: خودرو 45 در نظر دارد تا در سال آینده تعداد شهرهای فعال خود را به بیش از 50 شهر رسانده و شعب خود را نیز به عدد 100 برساند. همچنین تیم فعلی خودرو 45 که حدود 220 نفر هستند، با استخدام نیروهای زبده و فعال در اکثر بخش‌ها به بیش از 500 نفر خواهد رسید که این موضوع نیز باعث افتخار این مجموعه ایرانی و دانش بنیان خواهد بود.

در پایان نیز پس از انجام پرسش و پاسخ صمیمانه اصحاب رسانه با مدیران خودرو 45، تصاویری از شعب منتخب خودرو 45 در سراسر کشور پخش و در خصوص دیگر بخش‌های شرکت نیز گفت و گو شد.

 

 

 

2 دیدگاه
  1. محمد می گوید

    تجربه شخصی:
    مزخرف ترین روش فروش خودرو
    وقت شما را میگیرند بعد از یک ساعت بررسی و کارشناسی، خودرو را به چند دلال و نمایشگاه طرف قرارداد معرفی میکنند
    و پایینتر از قیمت کف بازار را به شما پیشنهاد میکنند.
    واقعا تلف کردن وقت و خرد کردن اعصاب است!

  2. حجت چراغی می گوید

    بنده یکبار به خودرو ۴۵ دفتر شیراز خیابان سمیه مراجعه کردم دیگه هم نمیرم امیدوارم پای هیچ مسلمانی به خودرو ۴۵ باز نشه روش کار به این صورته که اینا پیش پیش میدونن کسی که به خودرو ۴۵ مراجعه میکنه پول لازمه که میخواد ۴۵ دقیقه ای بفروشه بنابر این با روشهای روانشناسی رو مخ طرف کار میکنن قانعش میکنن خودرو رو به نازلترین قیمت بده خودرو ۴۵ در حقیقت به اسم خرید ۴۵ دقیقه ای خودرو مال طرف رو مفت از چنگش در میارن مثلا خودرو ای که بنده ۴۷۵ تومن تو دیوار فروختم خودرو ۴۵ بر میداشت ۴۱۷ تومن با منت خدا از سرشون نگذره آقای گائینی این پولها خوردن نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.