مکمل بنزین
تازه‌ها

پژو، شاسی بلند 3008GT را معرفی کرد

حدود یک‌ماه پیش، پژو با معرفی مدل جدید ۳۰۰۸ توجه بسیاری را به محصول کراس‌اوور خود جلب کرد. این خودرو با چهره جدید و جالب، از قدرت عالی پژو در طراحی محصولات حکایت می‌کند. پژو قصد دارد خانواده خودروهای ۳۰۰۸ را گسترش دهد به همین دلیل یک مدل جدیدتر و قوی‌تر را با پسوند GT معرفی کرد. پژو 3008GT نمونه‌ای دیزلی و تا حدودی اسپرت است. این شاسی‌بلند زیبای شهری از یک پیشرانه توربودیزل 2 لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد که 180 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و تمام این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به جاده منتقل می‌شود.

Peugeot-3008_GT-2017-800-01

چهره خارجی خودرو نیز مانند موتور تقویت شده و ظاهر اسپرت‌تری به خود گرفته، از جمله تغییرات این مدل می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی اسپرت اشاره کرد. پژو 3008GT همانند نسخه استاندارد با چراغ‌های LED و جلوپنجره اسپرت کروم شطرنجی عرضه می‌شود، همچنین پژو با رنگ‌آمیزی جدید و به‌کارگیری ۲ رنگ مختلف در بدنه، ۳۰۰۸ جدید را بسیار جذاب‌تر کرده است. داخل کابین مدل جدید نیز با دو تریم چرم آلکانترا و ناپا و همین‌طور صفحه‌ آکپر دیجیتالی مسی‌رنگ تغییر یافته‌ است.

Peugeot-3008_GT-2017-800-07

پژو برای علاقه‌مندان این امکان را فراهم کرده تا در صورت اینکه به موتور دیزلی علاقه ندارند، از یک پکیج جدید استفاده کنند، این پکیج  با نام GT Line برای 3008 ارائه شده که می‌توان آن را با تمامی پیشرانه‌های این خودرو ازجمله 1.6 لیتری BlueHDi و 2 لیتری BlueHDi سفارش داد.شرکت فرانسوی پژو اعلام کرد که تمام خودروهای خانواده کراس اوور جدید 3008 را در نمایشگاه پاریس که اوایل اکتبر برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

Peugeot-3008_GT-2017-800-21

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی ماشین خوشگل و شیکی از نظر طراحی که خیلی زیباس کاش این ماشینو تو ایران هم ببینیم پولدارا سوار بشن ماهم نگا بکنیم کیف کنیم. ماشینای پژو همیشه یه اصالت اروپایی دارن. و همیشه کیفت قابل قبولیو ارایه میدن چه از نظر فنی چه از نظر هندیلینگ و سواری ورانندگی البته ماشینای اصل اورجینال پژو نه ایرانیزه هاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا