مکمل بنزین
گوناگونخبر

هونگچی E702، پیش‌نمایش خودروی برقی آینده با تکنولوژی خودران پیشرفته

خودروی چشمگیری که در تصاویر می‌بینید هونگچی E702 است و زمانی که وارد بازار شود یکی از جذاب‌ترین سدان‌های چینی خواهد بود و می‌تواند به یکی از پرتقاضاترین محصولات هونگچی تبدیل شود. البته به نظر می‌رسد تصاویر اولیه‌ای که از این خودرو منتشر شده از نسخه کانسپت باشد که این یعنی نسخه تولیدی نهایی ممکن است کمی متفاوت شود. در ظاهر E702 بلافاصله دماغه‌ای چشمگیر با لوگوی چراغ‌دار هونگچی، نوارهای LED پیچیده‌ای که داخل بدنه کشیده شده‌اند و دی‌لایت‌های برجسته جلب‌توجه می‌کنند.

بااین‌حال، نمای جلویی E702 بسیار شبیه کانسپت E202 شاسی‌بلند هونگچی است که چند هفته پیش به نمایش درآمد. نمای جانبی این سدان چینی هم بسیار چشمگیر است. آینه‌های کوچک دیجیتالی بجای نمونه‌های سنتی و یک برآمدگی در بالای شیشه جلو که یک سیستم لیدار را در خود جای داده است ازجمله ویژگی‌های این قسمت هستند. در اینجا همچنین رینگ‌های برجسته و دستگیره غیرقابل مشاهده درها هم جلب‌توجه می‌کنند اما بعید است که این ویژگی‌ها را بتوانیم در نسخه تولیدی هم ببینیم. شباهت E702 با E202 در عقب نیز با چراغ‌های یکسان ادامه پیدا کرده است. همچنین در اینجا هم لوگوی هونگچی به‌صورت چراغ‌دار طراحی شده است. از داخل این دو خودرو هنوز هیچ تصویری منتشر نشده است.

ازآنجایی‌که کانسپت E702 هنوز به‌طور کامل معرفی نشده است، فعلاً اطلاعات فنی چندانی از آن در دست نیست. بااین‌حال، به گزارش رسانه‌های چینی، این خودرو به تکنولوژی رانندگی نیمه‌خودکار پیشرفته‌ای مجهز می‌شود که می‌تواند به‌طور خودکار اقدام به تغییر خط کند، سبقت بگیرد و از رمپ‌های ورودی و خروجی بدون نیاز به دخالت راننده عبور کند. هونگچی همچنین این خودرو را به سیستم صوتی 2800 واتی دالبی و همین‌طور جدیدترین سیستم‌های ایمنی خود مجهز خواهد کرد. E702 از قابلیت به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم برخوردار خواهد بود که می‌تواند در هر دقیقه تا 5 گیگابایت داده را دانلود کند. بااین‌حال، هنوز زمان معرفی نسخه تولیدی این خودرو و زمان عرضه آن به بازار مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا