مکمل بنزین
گوناگونگزارش

نشست خبری صمیمانه فرداموتورز با اصحاب رسانه برگزار شد

صبح امروز و در محل تعمیرگاه و شو روم مرکزی گروه خودروسازی فرداموتورز، اعم برنامه‌های این گروه صنعتی توسط محمدرضا آرین نژاد، تشریح شد. این جلسه آرین نژاد ضمن اشاره به افزایش نمایندگی ها و تعمیرگاه های فرداموتورز در کشور، عنوان داشت که توسعه نمایندگی‌های گروه فرداموتورز ادامه داشته و به زودی تا 70 عاملیت در کل کشور خواهد

مدیرمارکتینگ فرداموتورز در خصوص برنامه های سال 1402 این گروه گفت:

عرضه خودرو اس ایکس 5 پلاس، با موتور توربو و ویژگی های دیگر از مهمترین برنامه های ماست که سعی میکنیم در سه ماهه اول سال 1402 این محصول را به تولید انبوه رسانده و برای عرضه به بازار آماده کنیم.

همچنین عرضه فیس لیفت خودرو T5 به عنوان دیگر برنامه فرداموتورز برای سال آینده است که البته این موضوع به اواخر سال 1402 خواهد رسید؛ ولی قطعا جزء برنامه های گروه فرداموتورز در سال آینده است.

آرین نژاد همچنین اعلام داشت که برنامه عرضه نسخه هیبریدی سوبا M4 نیز در دستور کار قرار داده و در حال برنامه ریزی های لازم برای این موضوع هستیم. همچنین وی در خصوص اوضاع مناسب خودروهای سنگین و تجاری فردا دیزل نیز سخنانی را مطرح کرد و اعلام داشت که در سال جاری 16 عاملیت خودروهای سنگین در کشور افتتاح شده و این تعداد به مروز زمان بیشتر نیز خواهد شد. از دیگر برنامه های گروه صنعتی فرداموتورز به ارائه خدمات نوروزی و پس از فروش ویژه تعطیلات نوروز 1402 اشاره شد.

همچنین در انتهای مراسم، اصحاب رسانه بازدیدی از تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز داشته و خودروهای ویژه مخصوص امداد نوروزی برای تعطیلات نوروز 1402 نیز رونمایی شد.

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا