مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین تکنوژی GM حافظ جان کودکان است!

577182

کمپانی GM به عنوان پیشگام در زمینه امنیت خودرو به حساب می‌آید و سیستم اطفا حریق این کمپانی گواه این موضوع است. همچنین GM یکی از اولین کمپانی‌های بود که سیستم داخلی کمکی On Star را به طور گسترده ارائه کرد. این سیستم بسیار فراتر از کمک‌های کنار جاده‌ای بوده و قادر به انجام کارهایی از قبیل کم کردن سرعت خودرو دزدی تحت تعقیب پلیس و ارسال اشکالات تجهیزات خودرو به گوشی همراه هوشمند صاحب آن است.

شاید این تکنولوژی به اندازه دوربین عقب و یا سیستم هشدار قبل از برخورد، انقلابی نباشد اما به طور قطع تجربه‌ای بهتر از رانندگی و مالکیت خودرو، حاصل از آن است. اکنون GM به دنبال اضافه کردن بخش‌هایی به این سیستم است که باید باعث راحتی بیشتر و حفظ جان کودکان شود. سیستم جدید در 2017 GMC Acadia  ارائه خواهد شد و محوریت آن برای والدینی است که کودک خود را فراموش کرده‌اند. این سیستم با توجه به باز و بسته شدن درب‌های عقب برای ثبت ورود و خروج مسافران به عقب خودرو عمل کرده و در زمان خاموش کردن خودرو هشداری مبنی بر خارج کردن کودک خود از خودرو، به راننده می‌دهد.

577181

عملکرد این سیستم بسیار ساده و شبیه به سیستم هشدار خودرو در زمان روشن ماندن چراغ‌ها است. اما از آنجا که سالانه به طور متوسط 37 کودک بر اثر جا ماندن در خودرو و گرما جان خود را از دست می‌دهند، این سیستم باید جان تعدادی را که با آمدن تابستان و توسط گرمازدگی تهدید می‌شوند، نجات دهد. قسمت دوم این تکنولوژی در کادیلاک CT6  ظاهر خواهد شد و چیزی به جز یک سیستم نظارتی نیست. این مدل از دوربین‌های بسیاری در اطراف خودرو برای کمک به راننده در امر پارک کردن به آسانی و بدون هیچ محدودیتی بهره می‌برد و اگر حسگرها متوجه نزدیک شدن هر شخصی به خودرو شوند، تمام دوربین‌ها را فعال می‌کند. تمامی صحنه‌های ضبط شده در یک مموری SD در صندوق عقب ذخیره میشوند که بعدا می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا