مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی بویوئه کول معرفی شد، شاسی‌بلند جدیدی با ظاهر شبیه کادیلاک!

جیلی شاسی‌بلند کامپکت کاملاً جدیدی بنام بویوئه کول را معرفی کرده است که در سبد محصولات این شرکت پایین‌تر از مدل بویوئه L قرار می‌گیرد. به گفته جیلی، این خودرو به‌طور خاص خریداران جوان را هدف قرار داده است. این کراس‌اوور جدید جیلی طبق زبان طراحی Starburst Vision این شرکت شکل گرفته ولی خطوط تیز و زاویه‌دار خصوصاً در قسمت جلو نمایی مشابه محصولات کادیلاک ایجاد کرده‌اند.

در این قیمت جلوپنجره بزرگی به چشم می‌خورد که الگوی داخلی ماتریکسی مشکی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین دی‌لایت‌های باریک از بالا تا داخل جلوپنجره کشیده شده و به لوگوی چراغ‌دار جیلی ختم شده‌اند. در بخش جانبی بویوئه کول طرح سقف شناور و خط کمری دیده می‌شود که از میانه پنجره عقب تا ستون D به سمت بالا حرکت کرده است. داخل دهانه گلگیرهای خودرو نیز رینگ‌های پنج پره جذابی دیده می‌شود.

در عقب خودرو از چراغ‌های سراسری استفاده شده که به شکل خط‌چین باریک زیر پنجره عقب کار شده و در طرفین به چراغ‌های Y شکل متصل شده است. ازجمله دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه بخش عقبی بویوئه کول نیز می‌توان به چراغ ترمز سوم در وسط اسپویلر، چهار سر اگزوز دایره‌ای و خروجی‌های هوای عمودی تزئینی در طرفین سپر اشاره کرد. این خودرو به‌عنوان یک کراس‌اوور جمع‌وجور، 4,510 میلی‌متر طول، 1,865 میلی‌متر عرض و 1,650 میلی‌متر دارد و فاصله محوری آن برابر با 2,701 میلی‌متر است.

بویوئه کول به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز می‌شود که به‌طور مشترک توسط جیلی و ولوو توسعه پیدا کرده و 178 اسب بخار قدرت دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد. جیلی فعلاً از داخل بویوئه کول تصویری منتشر نکرده ولی می‌گوید این خودرو به کابین دیجیتالی تعاملی با صفحه آمپر تمام دیجیتالی، نمایشگر مرکزی بزرگ و غربیلک فرمانی آنتی‌باکتریال مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود پیش‌فروش جیلی بویوئه L چند روز دیگر آغاز شود و در نیمه اول سال جاری رسماً به بازار عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا