مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتماشاخانهخبر

اولین ویدئو و تصاویر از تارا و دنا پلاس‌های صادراتی ایران خودرو به ونزوئلا

دی‌ماه سال گذشته بود که با انتشار تصاویری، از صادرات دو محصول تارا و دنا پلاس دنده‌ای گروه صنعتی ایران خودرو به ونزوئلا خبر دادیم. خودروهایی که برای اولین‌بار در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران (Exposición Irán y Venezuela) در ونزوئلا به نمایش درآمده بودند.

اما به تازگی، محموله 2 هزار دستگاهی تارا و دنا پلاس‌های ایران خودرو وارد کشور ونزوئلا شده است. بدین جهت، قصد داریم تا تصاویر و ویدئویی را از حضور خودروهای جدید ایران خودرو در ونزوئلا را منتشر کنیم.

ولی قبل از آن، بهتر است بدانید که باتوجه به شرایط نامطلوب اقتصادی مردم ونزوئلا، بازار این کشور طالب خودروهای اقتصادی و کم مصرف است. خودرو دنا پلاس دنده‌ای با موتور EF7 و حجم 1645 سی‌سی و همچنین خودرو تارا دنده‌ای با موتور TU5 پلاس و حجم 1587 سی‌سی می توانند تا رضایت ونزوئلایی‌ها را جلب کنند.

نکته جالب ماجرا این است که در نمایشگاهی علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا که در تابستان برگزار شد، مردم کشور مورد بحث، خودرو دنا پلاس را بهتر و گران‌تر از تارا دنده‌ای ارزیابی کرده بودند. البته باتوجه به نبود اطلاعات کافی و همچنین بالاتر بودن سطح آپشنی و طراحی بهتر خودرو دنا پلاس نسبت به تارا، می‌توان این حق را به ونزوئلایی‌ها داد. ولی احتمالا آن‌ها خبر ندارند که پلتفرم تارا، بروزتر از پلتفرم بروزرسانی شده پژو 405 در دنا پلاس است.

ذکر این نکته نیز مهم است همانطور که مردم ونزوئلا دنا پلاس را گران‌تر از تارا ارزیابی کرده بودند، شرکت عرضه کننده نیز همینطور عمل کرده و دنا پلاس را گران‌تر از تارا می‌فروشد!

جزئیات قیمت‌ها بزودی اعلام خواهد شد…

ویدئو

https://www.aparat.com/v/K2UjC

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. وقتی که خودمون احتیاج داریم و به همین خاطر واردات خودرو آزاد میشه،چرا باید صادر کنیم؟!!!!

    1. سلام عزیز
      تو ایران نمی‌تونن با همین قیمت بفروشن
      ارز جمع می‌کنن واسه واردات
      همون بهتر که صادر بشن و در ازاش وارداتیا بیشتر بشن
      چون با این کار هم یه انگیزه ای برای افزایش کیفیت می زنه به کمر ایران خودرو و سایپا
      هم تنوع خودرو تو ایران می ره بالاتر

      1. بنظرت ارز ماشینا تبدیل به خودرو وارداتی میشه برادر من؟؟؟؟

  2. میشه یه کم از این نقره ای و آبی هاشونو توی کشور هم عرضه کنید

  3. مردم ونزوئلا چقدر بیچارن که ماشین رو قیمت 14370 دلار بخرن که با پول همون یک دیگنیتی و فیدیلتی خریداری کنن که کیفیت 3 برابر بالاتر هستش تقلید از میمون باشه که از سایپا عقب نباشه

    1. اگر راست می گید و از بهمن موتور هستید ، آیا خود شما همین دو خودرو را به مردم ایران به همین قیمتی گفتید ، می فروشید؟ مهمترین دلیل گرانی خودرو خود شرکتها هستند که باعث شدند دلالها ( که مطمئنا با شرکتها در ارتباط هستند ) سودهای نجومی ببرند. عزیز جان یک کمی در مورد حقوقی که از همان شرکت می گیرید حساس باشید که خون مردم قاطی آن است.

    2. بعید می دونم اونجا به این قیمت فروش بره،اینا برای مردم خودشون لاتن برای خارج از اینجا شکلاتم نیستن..‌

      1. سلام. نه بلکه قیمتش بیشتر و نزدیک بیست هزار دلار خواهد شد. دم زحمت کشان تولید داخل هم گرم.

    3. سلام. با دلار ۵۰ تومن هم بگیری فیدیلیتی نزدیک ۴۰ هزار دلار و دومیلیارد شده، بالاخره این دلارها از یه جا باید بیاد که شماها راحت بدید به قیمت زمین زدن صنعت بومی هزینه کنید از چین به مردم چند برابر قالب کنید.

  4. چراونزوئلا؟؟؟نامسلماناااخودروماروتحویل بدین که 3ماه ازتعهدتون میگذره خداازتون نگذره بی شرفااااااا

  5. وقتی بازار خودرو تشنه هست ومردم بی خودرو سر در گم از بی خودرویی و گرانی این خواست مسولان است اگر نبود صادر نمیکرد خودرو یا هر چیزی که مردم کشور بهش احتیاج دارند صادر میکنند ولی به ایرانی وقتی میرسه باید تو صف قرعه کشی وایسه یا دربیاد یا مثل خودم بعد از ۲۶ بار ثبت نام هنوز در نیومدم و پولم الان به یک پراید ۸۵ به زوذچر میرسه نمیدونم باید چی گفت ولی انسان اگر شرافت و حیا و غیرت اگر نداشته باشد انسان نیست

  6. خدا براتون نسازه.نمیدونم چه جوری این پولارو سر سفره هاتون می‌برید و می‌خورید.. نون توی خون مردم می‌زنید و می‌خورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا