مکمل بنزین
رپورتاژ

قیمت ایمپلنت دندان در سال نو 1402

طبق آمار، حدود 35.7 درصد از کل جوانان از مشکل فقدان و از دست دادن دندان رنج می برند. اما تنها تعداد کمی از آنها به دلیل قیمت ایمپلنت دندان به دنبال درمان با این روش می روند. همچنین اگرچه از دست دادن دندان یک وضعیت طبیعی در سنین بالا محسوب می شود، اما کنار آمدن با آن در سال های نوجوانی و جوانی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد.

به خصوص در زمانی که لبخند شما چیزی بیش از یک ویژگی جذاب در چهره است. این همان دارایی است که باید روی آن سرمایه گذاری کنید زیرا می تواند بر زندگی اجتماعی و حرفه ای شما تاثیر بگذارد. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که لبخندهای بی‌نقص دارند بیشتر در مصاحبه پذیرفته می‌شوند. به همین ترتیب، آنها قابل دسترس تر، باهوش تر و قابل اعتماد تر به نظر می رسند. برای دریافت قیمت روز ایمپلنت دندان در سال نو 1402 می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

هزینه ایمپلنت

نوروز 1402

در حال حاضر، ایمپلنت دندان در کنار روکش ها و بریج های دندانی یکی از درمان های رایج برای از دست دادن دندان محسوب می شوند. آنها همچنین در حل مشکل از دست دادن دندان ها از نظر عملکردی و زیبایی موثرترین روش هستند.

اما برای بسیاری، قیمت ایمپلنت های دندانی می تواند به معنای دزدی در روشنایی روز باشد. به خصوص برای کشورهایی مانند بریتانیا و ایالات متحده که در آنها قیمت های درمان به صورت اغراق آمیزی بالاست.

بدون بحث بیشتر، بیایید قیمت ایمپلنت های دندانی و اینکه چگونه می توانید آنها را با قیمت بسیار پایین تری انجام دهید، بررسی کنیم.

ایمپلنت دندان چیست؟

قبل از بازگشت به قیمت ایمپلنت های دندانی، اجازه دهید ابتدا به سرعت به یاد بیاوریم که آنها چیستند. اگرچه ایمپلنت های دندانی اخیراً به طور گسترده ای شناخته شده اند، اما آنها برای قرن ها وجود داشته اند. اولین مورد از این روش در سال 1965 انجام شد. از نظر ساختاری، ایمپلنت های دندانی دقیقاً شبیه به یک دندان طبیعی هستند. با انجام ایمپلنت شما در محل دندان از دست رفته خود ریشه و تاج خواهید داشت و به همین دلیل است که آنها ایده آل ترین راه حل برای مشکل نقصان دندان محسوب می شوند.

ایمپلنت

بنابراین، به طور خلاصه، ایمپلنت های دندانی ساختارهای مصنوعی با ریشه، اباتمنت و تاج هستند که دندانپزشک شما برای اصلاح از دست دادن دندان استفاده می کند. ریشه یک ریشه تیتانیومی است و دندانپزشک شما آن را در استخوان فک قرار می دهد. سپس تکیه گاه و سپس تاج، که می تواند از طیف گسترده ای از مواد ساخته شود، قرار می گیرد.

چه چیزی بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد؟

هیچ قیمت جهانی برای ایمپلنت دندان وجود ندارد زیرا عوامل زیادی بر این موضوع تاثیر می گذارند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، به عنوان مثال، جنس تاج می تواند روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد. به همین ترتیب، برند ایمپلنت های دندانی شما می تواند در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیرگذار باشد. اینها تنها چند عامل هستند که می توانند بر قیمت درمان شما تأثیر بگذارند. بنابراین، قبل از اینکه به قیمت ایمپلنت دندان بپردازیم، بیایید به عواملی که وارد این موضوع می شوند نگاهی بیندازیم.

توریسم سلامت و قیمت ایمپلنت دندان

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، روندی در سراسر جهان از مراجعه بیماران به خارج از کشور وجود داشته است. از مناطقی مانند اروپا، ایالات متحده و بریتانیا بیماران به دنبال مقاصد مقرون به صرفه تری برای انجام ایمپلنت هستند. بسیاری از مردم شروع به انجام این درمان در مناطقی مانند ترکیه کرده اند. به طور خلاصه، گردشگری سلامت بسیاری از درمان های زیبایی امروزی را مقرون به صرفه کرده است.

جنس تاج و هزینه ایمپلنت دندان

بیایید نگاهی به محبوب ترین مواد روکش و نحوه تأثیر آنها بر قیمت ایمپلنت دندان بیندازیم. برای شروع، شما آزاد هستید که در بیشتر موارد هر ماده ای را که می خواهید انتخاب کنید. اما باید در نظر داشته باشید که برخی موارد ممکن است به نوع خاصی از سخت افزار نیاز داشته باشند. برای مثال، ممکن است به گزینه‌های خاصی حساسیت داشته باشید و در نتیجه امتیاز انتخاب را از دست بدهید و مجبور شوید به جای آن به یک گزینه دیگر پایبند شوید. دندانپزشک شما همیشه در طول فرآیند انتخاب تاج مناسب به شما کمک خواهد کرد.

دندانپزشک به شما کمک می کند تا با توجه به آلرژی و برنامه مالی خود، مناسب ترین ماده را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال روکش های مقرون به صرفه هستید، دندانپزشک شما مجموعه ای از روکش های مناسب و متناسب با بودجه شما را به شما ارائه می دهد. هر ماده ای مزایا و معایب خاص خود را دارد، می توانید این موضوع را با دندانپزشک خود در میان بگذارید.

ریشه و قیمت ایمپلنت دندان

ریشه ایمپلنت دندان همیشه از تیتانیوم است و این واقعیتی است که اکثر بیماران می دانند. اما این سوء تفاهم زمانی به وجود می آید که مردم تصور کنند ریشه دارای قیمت استانداردی است زیرا از یک ماده ساخته شده است. خوب، این جایی است که شما اشتباه می کنید. حتی اگر مواد ریشه استاندارد است، تولیدکنندگان مختلف هزینه های متفاوتی را برای محصولات خود دریافت می کنند. برخی از آنها کیفیت بهتری نسبت به سایرین دارند، برخی دیگر ماندگاری بیشتری دارند و برخی برای استفاده راحت تر هستند.

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

اکنون که نکات زیر و بم ایمپلنت های دندانی و عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان را بررسی کردیم، وقت آن رسیده است که در مورد هزینه ای که برای درمان ایمپلنت دندان در 5 مقصد برتر دندانپزشکی زیبایی در سراسر جهان انتظار دارید، بپردازیم.

 

قیمت ایمپلنت دندان در آمریکا

در ایالات متحده، گزینه های زیادی برای تاج و مارک های ایمپلنت ریشه وجود دارد. بنابراین، تعریف یک محدوده برای قیمت ایمپلنت دشوار است. در این کشور یک ریشه ایمپلنت و اباتمنت به طور متوسط ​​بین 2000 تا 3000 دلار هزینه دارد. اگر ایمپلنت های یک روزه را با استفاده از درمان های پیشرفته تری مانند فناوری CEREC در نظر بگیرید، قیمت به شدت افزایش می یابد.

قیمت ایمپلنت دندان در انگلستان

در انگلستان، هزینه ایمپلنت دندان به طور کلی به ازای هر واحد است. از آنجایی که انگلستان با فناوری‌های پیشرفته خود در این زمینه بسیار به‌روز عمل می کند، می‌توانید تمام فناوری‌های پرطرفدار و حرفه ای را در آنجا پیدا کنید. یک ریشه و اباتمنت ایمپلنت در این کشور به طور متوسط ​​بین 1000 تا 2000 دلار هزینه دارد.

قیمت ایمپلنت دندان در دبی

در دبی، قیمت ایمپلنت دندان بین 3000 تا 4000 دلار برای یک ایمپلنت ریشه است. در مرحله بعد، شما باید قیمت تاج را محاسبه کنید. دبی یکی از مکان هایی است که می توانید انتظار داشته باشید طیف گسترده ای از فناوری های مدرن را در آن پیدا کنید. البته هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

هزینه ایمپلنت دندان در آلمان

هزینه متوسط ​​ایمپلنت دندان در آلمان تنها برای ریشه حدود 2000 تا 3000 دلار خواهد بود. به عنوان یک کشور بسیار پیشرفته، می توانید تمام آخرین فناوری های کاشت دندان را در آلمان پیدا کنید.

هزینه ایمپلنت دندان در ترکیه

ترکیه در حال حاضر بزرگترین جاذبه گردشگری پزشکی است. این کشور به عنوان یک مقصد قابل اعتماد برای عمل های دندانپزشکی بر سایر کشورها تسلط دارد. هزینه ایمپلنت دندان در ترکیه حدود 2500 تا 3500 دلار است. اما ترکیه به عنوان یک مرکز توریستی پزشکی، محدوده قیمتی بالایی را برای این منظور در نظر گرفته است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا