مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

قیمت جدید لاماری ایما برای فروش از طریق سامانه یکپارچه اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور قیمت جدید لاماری ایما در طرح فروش اردیبهشت‌ماه ویژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را اعلام کرده است. طبق اعلام این شرکت، لاماری با قیمت یک میلیارد و 555 میلیون تومان به فروش خواهد رسید که افزایش چشمگیر 460 میلیون تومانی را نسبت به قیمت قبلی که یک میلیارد و 94 میلیون تومان بود نشان می‌دهد. البته قیمت جدید لاماری هنوز هم حدود یک میلیارد تومان از قیمت بازار ارزان‌تر است زیرا قیمت این کراس‌اوور چینی در بازار به دو میلیارد 550 میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ازجمله تجهیزات و امکانات این خودرو هم می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سقف پانوراما با سانروف، سنسورهای نور و باران، سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی با اتوهولد، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تریم چرمی کابین، شش ایربگ، سیستم پایش فشار باد تایرها، شارژر بی‌سیم گوشی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سرپایینی، رینگ آلومینیومی 19 اینچی، تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بازار بردین بالا که جیب بزنید مگه تو چین قیمت این خودرو چنده خجالت خوب چیزی دروغگویان اعلام کردند مونتاژها قیمتشون افت میکنه پس فطرتی هم اندازه داره از خدا بی خبران مافیاهای خجالت خوب چیزیه در عرضدوماه ۵۰ در صد کشیدین روش آنهمه همهمه دمدمی بخاطر جیب زنی ملت ه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا