مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

13 خودرو جذاب در راه بازارهای جهانی!

اگر به دنبال یک خودروی لوکس یا معمولی هستید تعداد زیادی خودرو آماده ورود به بازار فروش وجود دارد که بسیار جذاب بوده و ارزش صبر کردن را دارند. با وجود محبوبیت کراس‌اوورها، خودروسازان هنوز به دیگر خودروها نیز توجه می‌کنند. اگر به دنبال تعویض خودروی خود هستید، می توانید کمی صبر نموده تا این‌ 13 کراس‌اوور و خودروی جدید وارد بازار شوند.

Toyota C-HR

7589

کراس‌اوورها در هر اندازه‌ای به خوبی به فروش می‌روند و RAV4 در شرف تبدیل شدن به ارزانترین و کوچکترین شاسی‌بلند تویوتاست. این کمپانی با ساخت مدل عجیب و غریب C-HR به قسمت کراس‌اوورهای کوچک وارد خواهد شد. ورژن تولیدی این مدل نسبت به مدل مفهومی آن تغییر چندانی نداشته است.

Jeep Grand Cherokee SRT Track Hawk

7589

همه ما بی صبرانه منتظر ورود Jeep Grand Cherokee SRT Track Hawk با پیشرانه Hellcat هستیم. احتمالا همان پیشرانه V-8 با سوپرشارژر که قبلا روی Dodge Challenger SRT Hellcat، Charger SRT Hellcat و Grand Cherokee SRT Track Hawk دیده‌ایم که می‌تواند با تولید 707 اسب بخار پورشه Cayenne را به چالش جدی بکشد.

Alfa Romeo Stelvio

7589

ٰStelvio اولین کراس اوور آلفارومئو است. این کراس‌اوور از پیشرانه و سکو سدان Giulia از لحاظ فنی بهره می‌برد و در ظاهر شباهت‌هایی به Porsche Macan و Jaguar F-Pace دارد. این بدان معنی است که تیپ‌های بالاتر ٰStelvio از پیشرانه 2.9 لیتری V-6 به کار رفته در Giulia Quadrifoglio و ریزه‌کاری‌هایی در قسمت هدایت خودرو برای هم‌طراز شدن با رقبای اروپایی خود بهره خواهد برد.

Honda Civic Si

7589

هوندا Civic Si شهرت طولانی در زمینه هدایت بی عیب و نقص خودرو و جعبه دنده نرم داشته است. نسل دهم از این مدل هنوز رونمایی نشده و قرار است تا پایان سال 2016 به نمایش و در اوایل سال 2017 به فروش برسد. اگر بخواهیم مدل Civic استاندارد را مبنا قرار دهیم، انتظار می‌رود Civic Si در قسمت خودروهای اسپرت کوچک، بازی را به نفع خود تغییر دهد.

Genesis G70

7589

پس از مشاهدی نشانه‌هایی از Genesis در نمایشگاه مدل‌های مفهومی نیویورک باید شاهد یک رقیب جدی از کمپانی هیوندا برای مدل‌های سری 3 کمپانی بی‌ام‌و در قسمت خودروهای لوکس باشیم. این خودرو در چند سال آینده با پیشرانه توربوشارژری 4 و 6 سیلندر و یک مدل هیبریدی به بازار خواهد آمد.

Toyota Supra

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

آخرین شایعان مبنی بر احیای مدل Supra توسط تویوتا پس از شکست این مدل در اروپا در اواسط خرداد شنیده شد. با وجود اینکه هنوز هیچ خبر و جزییات محکمی در رابطه با خودرو تولیدی تویوتا با همکاری کمپانی بی‌ام‌و در دسترس نیست باید منتظر قدرت فروان تولید شده از یک پیشرانه 6 سیلندر به همراه توربوشارژر و یا الکتریکی بود.

Kia GT/Stinger

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

پیش‌بینی می‌شود خودروی چهار در و محور عقب کیا از مدل مفعمومی GT که در نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت در سال 2011 به نمایش در آمد الهام گرفته باشد. پیشرانه 3.3 لیتری V-6 با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در این خودرو به کار گرفته خواهد شد.

BMW Z5

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

قسمت دیگر همکاری مشترک بی‌ام‌و و تویوتا در بخش خودروهای اسپرت، در قالب یک خودروی محور عقب متحرک و با علامت بی‌ام‌و ظاهر خواهد شد. Z5 بر خلاف Z4، از یک سقف نرم برای کاهش وزن برخوردار نبوده و از پیشرانه‌های توربوشارژری I-4 و I-6 به همراه یک جعبه دنده 8 سرعت اتوماتیک یا 6 سرعته دستی استفاده می‌کند.

Audi TT RS

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

خودرو دو‌در جسور و اسپرت آئودی با مجهز شدن به یک پیشرانه توربوشارژری I-5 و جعبه دنده 7 سرعته و با کلاچ دو زمانه، قوی‌تر و به دو صورت روباز و کوپه ارائه خواهد شد. این خودرو به صورت استاندارد با حالت چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود که آنرا با چسبندگی بیشتر برای تمامی فصول و آب و هواهای مختلف مناسب می‌سازد.

Chevrolet Camaro Z/28Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

همانند شورولت کاماروی قبلی، مدل جدید نیز در زمین مسابقه طوفانی ظاهر خواهد شد. احتمالا Camaro Z/28 با وزن کمتر از جعبه دنده ده سرعته اتوماتیک  ZL1 بهره نبرده و به یک جعبه دنده 6 یا 7 سرعته دستی مجهز خواهد شد.

Volvo V90

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

ولوو با مدل V90 به بازار آمریکای شمالی باز خواهد گشت. این خودرو با تعدادی پیشرانه 4 سیلندر یا یک پیشرانه هیبریدی 400 اسب‌بخاری با نام T8 در سال آینده به بازار خواهد آمد. نوع دیگر این خودرو با ارتفاع بیشتر و با نام V90 Cross Country مناسب افرادی است که خواهان مقدار بیشتری از رانندگی آفرود هستند.

Jeep Wrangler

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

نسل بعدی  Wrangler برای جیپ از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است این آفرود مشهور با یک پیشرانه  2 لیتری I-4 با توربوشارژر که از خانواده FCA و پیشرانه‌های جدید مدل Hurricane آن است، عرضه شود. تعداد محدودی خودرو وجود دارند که شهرت و محبوببیت Wrangler در سطح جهانی دارا باشند و به نظر نمی‌رسد با ظهور مدل جدید آن، این شهرت دستخوش تغییر شود.

Honda Civic Type R

Toyota-FT-1-Concept-front-three-quarters-view1

برای اولین بار در آمریکای شمالی هوندا Civic Type R در کنار نسل دهم هاچ‌بک هوندا که به زودی عرضه می‌شود، به فروش خواهد رسید. این به معنی داغتر شدن بازار خودروهای اسپرت کوچک آمریکا با ورود خودروی محور جلو و تند و تیز هوندا است. این خودرو محور جلو در سال 2018 با یک پیشرانه 2 لیتری و تزریق سوخت مستقیم و چهار توربو شارژر و سیستم لیفت متغیر سوپاپ VTEC به بازار خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا