مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروتماشاخانهتازه‌هاخبر

تیراژ تولید کامیون جدید فورس F210 بهمن دیزل در سال 1402 اعلام شد + تیزر

هفته گذشته بود که شرکت بهمن دیزل از کامیون جدید فورس 12 تن رونمایی کرد. کامیونی که 1 میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت گذاری شده و قرار است تا در آینده نزدیک، وارد ناوگان حمل و نقل کشور شود.

اما بنا بر اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا تعداد 425 دستگاه از کامیون جدید فورس 12 تن را در سال 1402 مونتاژ کند.

تیراژ تولید کامیون جدید فورس 12 تن بهمن دیزل در سال 1402

مشخصات فنی کامیون فورس جدید F210

کامیون فورس جدید با موتور CUMMINS ISF4.555210 با حجم 4500 سی سی، قدرت 210 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتون متر تجهیز شده است. همچنین، کامیون فورس 12 تن جدید دارای گیربکس دستی Fast (8JS8TE) و مخزن سوخت با ظرفیت 600 لیتر از جنس آلومینیومی است. سیستم تعلیق جلوی این کامیون، از نوع فنر تخت چند لایه پارابولیک است و همچنین سیستم تعلیق عقب آن نیز با استفاده از فنر تخت چند لایه، با کمک فنر مجهز شده است.

https://www.aparat.com/v/JVRTp

کامیون فورس 12 تن با سیستم ترمز اضطراری هوشمند یا AEBS، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری یا ESC، سیستم هشدار حرکت بین خطوط یا LDWS، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی (HSA)، سیستم روشنایی اتوماتیک (Auto Light) و آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز شده است.
کابین کامیون فورس جدید، دارای تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا است و کابین بزرگی با امکانات پیشرفته دارد. صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت و پشتیبانی پنوماتیکی، مولتی‌مدیا TFT لمسی (شامل رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD و USB)، کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان نیز به کابین اضافه شده‌اند.

تصاویر (کاتالوگ)

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. گروه بهمن هم داره رقابت درون خانوادگی رو شروع میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا