مکمل بنزین
خبر

جدیدترین تصاویر از مدل جدید پورشه پانامرا!

نسل دوم پورشه پانامرا در تاریخ 18 ژوئن وارد بازار خواهد شد، اما تصاویر آن به تدریج وارد فضای اینترنت شده‎اند. این تصاویر، دیدی گسترده از نمای خارجی و دیدی اجمالی از فضای داخلی این خودرو را به تصویر می‎کشند. بهترین خبر این است که اکنون اطلاعات کاملی را درمورد ویژگی‎های فنی این خودرو که لقب “سریع‎ترین سدان لوکس دنیا” را به آن داده‎اند، به دست آورده‎ایم.

2017-porsche-panamera-leaked-photos

تصاویر موتور این خودرو نمایانگر یک موتور 4 لیتری توربو شارژ V8 است. این کمپانی سعی در پنهان نگه داشتن سیستم انتقال قدرت این خودرو دارد، اما پلنوم‎های دوگانه آن باعث جلب توجه می‎شود. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی درمورد خروجی خودروی توربو پانامرا نداریم، شایعات حاکی از آنند که این خودروی سدان به میزان قابل‎توجهی سبک‎تر شده و قدرت آن چندین اسب بخار کاهش یافته اما کیفیت عملکرد آن همچنان بالاست.

تصاویر قبلی این خودرو نشان می‎دهند که شکل ظاهری این خودرو با مدل قبلی تفاوتی ندارد. در سمت جلوی خودرو، چراغ‎های LED و دو ردیف چراغ LED کوچک در زیر آن وجود دارد. از نمای سه چهارم عقب خودرو به نظر می‎رسد که طراحی آن باریک بوده و سقف آن دارای قوسی به سمت درب صندوق عقب است. تصاویر عقب این مدل نشان می‎دهند که چراغ‎های عقب بسیار باریک هستند. اگزوزهای دوگانه در دو طرف خودرو به چشم می‎خورند و بین آن‎ها یک دیفیوزر قرار دارد.

2017-porsche-panamera-leaked-ph09otos

با تمام این تفاسیر، این عکس‎ها دید خیلی دقیقی از این خودرو را به ما نمی‎دهند، اما چشم‎انداز فوق‎العاده‎ای از آن ارائه می‎کنند. سرعت‎سنج مرکزی این خودرو تنها سرعت‎سنج آن است. در سمت چپ و راست این خودرو صفحات نمایش LCD برای ارائه اطلاعات به راننده تعبیه شده‎اند. در تصاویر صندلی عقب می‎بینیم که صندلی‎های اسپرتی برای سرنشینان جلو و سیستم سرگرمی بسیار پیشرفته‎ای برای سرنشینان عقب ارائه شده‎اند.

فقط یک هفته مانده تا جزئیات نسل دوم پورشه پانامرا برای همگان که بی‎صبرانه منتظرند، منتشر شود. اگر طاقت صبر کردن تا آن زمان را ندارید به بخش everything we know about the new sedan so far در سایت Motor1 مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا