مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

قیمت زامیاد زاگرس مشخص شد؛ پیکاپ درجه چندم چینی، 2 میلیارد!

از روز گذشته شاهد انتشار آگهی‌های فروش پیکاپ زامیاد زاگرس در فضای مجازی هستیم. درصورتیکه تاکنون هیچ طرح فروشی برای این خودرو اعلام نشده است!

همانطور که مستحضرید، مدت‌هاست که باتوجه به پوشش اخبار پیکاپ جدید و دو دیفرانسیل زامیاد یعنی زاگرس، احتمالا با این خودرو آشنا شده باشید. در روزهای قبل هم باتوجه به برنامه مونتاژ شرکت زامیاد، به تیراژ این خودرو در سال 1401 و 1402 پرداختیم.

اما اکنون مشخص شده که گویا زامیاد عرضه غیررسمی زاگرس را آغاز کرده و احتمالا فاز اول آن را به نمایندگی‌های خود واگذار نموده است. با نگاهی به پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو در فضای مجازی، می‌توان فهمید که زاگرس در بازار آزاد قیمتی در حدود 1 میلیارد و 800 میلیون تومان دارد!

لازم به ذکر است که اواخر فروردین‌ماه امسال بود که قیمت پایه جدید زاگرس توسط شرکت زامیاد اعلام شد. بر آن اساس، قیمت پایه پیکاپ مذکور 1 میلیارد و 95 میلیون تومان اعلام شد که با اعمال هزینه‌های جانبی، به نظر می‌رسد که قیمت نهایی زاگرس به بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد رسید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. اقا بی انصافیه دو میلیارد ‌؛ داشبورد سمند با کیفیت تر از اینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا