Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بحران در شهر آفتاب علت تاخیر در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران!

بحران ایجاد شده از سوی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب، مهمترین دلیل تاخیر در برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران است.
به گزارش چرخان، پنجمین نمایشگاه خودرو تهران قرار بود در اردیبهشت ماه امسال برپا شود، اما با تدبیر عجیب و تامل برانگیز مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب، در حال حاضر شاهد ایجاد یک بحران برای برگزاری نمایشگاه مذکور هستیم. ماجرا از آنجا آغاز می شود که مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب خواستار برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با حضور ۴ شرکت برگزارکننده و در قالب یک کنسرسیوم شده است!

جالب تر اینکه یکی از شرکت های حاضر در کنسرسیوم مورد اشاره که قرار است بیشترین سهم در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران را داشته باشد متاسفانه دارای سابقه برگزاری نمایشگاه خودرو حتی در دیگر شهرهای کشور نیز نیست! نکته مهم تر در ایجاد و اجبار تشکیل کنسرسیوم برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، نبود فراخوان رسمی برای دعوت از شرکت های برگزار کننده نمایشگاه است که جای تامل و پیگرد قانونی دارد. خاطرنشان می شود که انگیزه مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب برای ایجاد این رویه عجیب، نامعلوم و نامشخص است.

پیگیری ها نشان می دهد که شرکت های خودروسازی به دقت روند شکل گرفته در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران را رصد می کنند و حاضر به اتلاف منابع و هزینه کرد برای یک اجرای ضعیف نمایشگاهی نیستند. یادآور می شود بطور حتم خودروسازان علاقه ای به حضور در نمایشگاهی با ۴ متولی و مجری مختلف نخواهند داشت و باید منتظر ماند و دید چه تدبیری از سوی مسئولان امر در این خصوص اندیشیده خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.