Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کامیون های دانگ فنگ با نام زامیاد باراد وارد بازار ایران می‌شوند

براساس اطلاعات بدست آمده، شرکت زامیاد برنامه دارد تا به حوزه مونتاژ و عرضه کامیون‌های سبک و نیمه سنگین بازگردد. همانطور که مستحضرید، شرکت زامیاد، در کارنامه‌اش، سابقه مونتاژ محصولاتی در رده‌های کامیونت، کامیون و کشنده‌های مختلف را دارد.

اما اکنون و پس از چند سالی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانع همکاری رسمی برند ایویکو با زامیاد شد، این شرکت تصمیم گرفته که کامیون‌های دانگ فنگ را با نام و نشان اختصاصی خود، وارد بازار ایران کند. اینطور که گفته می‌شود، سری جدید کامیون های زامیاد، باراد نام دارد.

کامیون سبک جدید دانگ فنگ زامیاد باراد - ZAMYAD BARAD
زامیاد باراد – ZAMYAD BARAD

در حال حاضر، کامیونت های باراد در 4 مدل 5.5 تن، 6 تن خوابدار و بدون خواب و همچنین 9.5 تن خوابدار منطبق با استانداردهای الزامی سازمان استاندارد برای بازار ایران در نظر گرفته شده و تست‌های استانداردی آن‌ها جهت اخذ مجوز شماره‌گذاری در حال انجام است. طبق برخی اطلاعات، تولید آزمایشی برخی از کامیون های زامیاد باراد برای تابستان امسال پیش بینی شده و تولید انبوه آن‌ها در پاییز آغاز خواهد شد.

کامیون‌های نیمه سنگین باراد 19 تن نیز در دو نوع باری و کمپرسی وارد بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تولید انبوه نسخه 19 تن در دهه مبارک فجر امسال صورت بگیرد.

9 دیدگاه
  1. genius می گوید

    سوالی که از اون بالا بالایی دارم اینه بعد ۶۰ سال از تاسیس زامیاد وقتی هنوز دانش و تکنولوژی و مهارت ساخت یه کامیونت ندارن چرا بیخودی ژست خودکفایی میگیرید؟؟؟خب بذارید از دانش روز دنیا بهره ببریم قطعا این وسط خودتونم از امروز بیشتر چیز یاد خواهید گرفت

    1. مهدی می گوید

      کسی از شما نظر نخواست

      1. ناشناس می گوید

        شاید خودت سود میبری

      2. احسان می گوید

        حقیقت تلخ است!

  2. محسن قطبی می گوید

    مگه سایپا دیزل نبود؟پس زامیاد چرا میخواد کامیون بزنه؟هردوشان زیرمجموعه سایپا هستن

  3. حمید می گوید

    شاید خودت سود میبری

  4. ابوذر می گوید

    وقتی با قیمت بازار آزاد به دست مصرف کننده میرسه چه فرقی می‌کنه .خدا کنه همشون ….

  5. احمد می گوید

    از وانت نیسان آبی که هنوز بدون تغییر بعد۵۰ سال تولید میکنه میشه فهمید چند درصد این رو خودشون میزنن

  6. مهروان می گوید

    اینو هر کس خرید ماها باید تو گاراژها دنبال یکیش مثل من اسیر باشه زندگیمو فروختم نابود شد کاویان یا مادیان ۱۰۵با یه اسم جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.