مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌هاشرایط فروش

اعلام قیمت رسمی هایما S5 و S7 توسط شورای رقابت

هایما اس 5 و اس 7 دو کراس اوور پرطرفدار ایران خودرو، مدتهاست که عرضه نشده و البته از اعلام آخرین شرایط فروش این محصول در بازار نیز مدت زیادی میگذرد.

اما همانطور که انتظار می‌رفت، ایران خودرو در انتظار افزایش قیمت این محصول توسط شورای رقابت بوده است تا بتواند آخرین تعهدات خود را با قیمت جدید به بازار عرضه کرده و به دست مشتریان بسپارد.

در آخرین جلسه برگزار شده شورای رقابت در تاریخ 6 خرداد ماه 1402، قیمت این دو محصول پرطرفدار ایران خودرو به بحث و تصمیم گذاری گذاشته شد.

در پایان جلسه شورای رقابت؛ با عنایت به بند ۳-۱ ماده ۳ دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱، قیمت دو خودروی هایما S۵ و S۷ (محصولات شرکت ایران ‌خودرو) پس از مقایسه با شاخص رقابت‌پذیری و بررسی در جلسه شورا با اکثریت آراء تصویب گردید.

 

قیمت این دو خودرو حدودا 100 میلیون تومان نسبت به آخرین قیمت اعلامی ایران خودرو، افزایش یافته است!

 

نام خودرو

نرخ فروش درب  کارخانه طبق ضابطه

هایما S5

8.410.105.229

هایما S7

8.626.289.504

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خداازخودروسازهانگذره‌وقتی‌خودروساز‌حرف‌شورای.رقابت‌راردکنن‌وبگن‌شورابه‌خودش‌می‌گه‌دیگه‌همه‌تولیدکنندگان‌وخودروسازهادیگه‌ترسی‌ازشوراندارن‌شورای‌رقابت‌اگه‌دراین‌خودروسازها‌ومونتاژ‌کارآگاه.بفهمه‌پلمپ‌کنه‌یاگل‌بگیره‌حرف‌خودش‌بایدبه‌قالب‌برساندمگه‌میشه‌مملکت‌هرکه‌به‌خودش‌دزدی‌کنه‌وزوربگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا