مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر رسمی از سیتروئن C3 جدید را ببینید!

پیش‌روی شما یک شاهکار قرار گرفته است! اکنون برای نخستین بار تصاویری واضح از سیتروئن C3 جدید را می‌بینید. یک سوپر خودروی چهار درب بسیار زیبا و جذاب فرانسوی! این خودرو با امکانات و یک بسته ویژه از آپشن‌های ایمنی عرضه می‌شود؛ در حالی که تکنولوژی‌های به کار گرفته برای ساخت آن را می‌توان در آینده نزدیک باز هم ارتقاء داد!

next-gen-citroen-c312

next-gen-citroen-c3477477

طراحی خارجی C3 جدید مختص سیتروئن بوده و شاهد ترکیبی از خطوط و چین‌های تیز روی بدنه C3 هستیم. مالکان سیتروئن C3 جدید می‌توانند مطابق سلیقه خود؛ از میان سه رنگ مختلف (سیاه، سفید و قرمز)، یکی را به عنوان رنگ سقف برگزینند. سیتروئن C3 جدید همانند سیتروئن C4 کاکتوس در کناره‌های خود از پانل‌های نوآورانه Airbump بهره‌ می‌برد.

next-gen-citroen-c34774747

next-gen-citroen-c347

در قسمت پیشرانه؛ خریداران می‌توانند سه نوع موتور بنزینی PureTech و یا دو مدل موتور دیزلی BlueHDi را برای سیتروئن C3 جدید انتخاب کنند. سیتروئن C3 جدید مجهز به امکانات ایمنی مختلفی از قبیل؛ سیستم هشدار خروج از جاده، نمایش نقطه کور، هشدار توجه راننده، دوربین عقب و … است.

next-gen-citroen-c3477

next-gen-citroen-c377

داخل کابین سیتروئن C3 جدید غرق در زیبایی و طراحی منحصر به فردی است. مرکز فن‌آوری سیتروئن C3 جدید؛ یک صفحه نمایش هفت اینچی، واقع در وسط کنسول است. این صفحه نمایش امکان استفاده از یک سیستم ناوبری کامل را برای راننده مهیا کرده و امکاناتی ماننند؛ اپل CarPlay، Android Auto و MirrorLink را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. یکی‌دیگر از ویژگی‌های موجود در سیتروئن C3 جدید؛ ConnectedCAM نام دارد که در آن، با استفاده از یک دوربین که در پشت آینه‌ دید عقب قرار دارد، می‌توان تصاویر و ویدئو ضبط کرده و به طور مستقیم آنها را در شبکه‌های اجتماعی انتشار داد. به عبارت دیگر؛ هنگامی که شما در حال رانندگی با C3 هستید، می‌توانید از خود سلفی بگیرد!

next-gen-citroen-c37

next-gen-citroen-c3

سیتروئن به دادن همین اطلاعات درباره C3 جدید بسنده کرده و بزودی جزئیات جدیدی درباره این خودرو منتشر خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا