مکمل بنزین
گوناگونخبر

با جورجیو آرمانی سوار بوگاتی چیرون شوید

اگر قرار باشد 2.6 میلیون دلار برای خرید بوگاتی چیرون خرج کنید، مطمئنا حاضر نمی‌شوید با لباس‌های معمولی و سطح پایین حراجی‌ها با آن رانندگی کنید! آقای آرمانی، یکی از برجسته‌ترین طراحان لباس در دنیا، اعتقاد دارد افرادیکه پول زیادی برای خریدن خودروی شخصی صرف می‌کنند مطمئنا به تیپ و قیافه خود هنگام رانندگی اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شوند. شاید به‌همین خاطر است که خیلی از خودروسازان لوکس با این خانه مد ایتالیایی همکاری دارند.

01_GiorgioArmaniForBugatti1

برند خوشنام جورجیو آرمانی سالهاست که برای شرکت بوگاتی مدهای جذابی طراحی می‌کند. در جدیدترین همکاری صورت گرفته بین این دو، مجموعه جدیدی به سری Ettore Bugatti اضافه شده که مختص چیرون سواران است! این مجموعه جدید از جورجیو آرمانی برای فروش در پاییز و زمستان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده و به نوعی مناسب فصول سرد سال است. در کالاهای جدید ارائه شده موارد متنوعی از ملزومات چرمی مثل ساک دستی و کیف پول گرفته تا لباس‌هایی همچون ژاکت ترمه، کت چرم، کفش ورزشی از جنس تیماج و کاپشن ورزشی با پوست تمساح به چشم می‌خورند.

005_London_Bugatti_Lifestyle_Boutique

در تمام این مجموعه به طرز هنرمندانه‌ای از امضای بوگاتی با طرح و نقشی شبیه به جلو پنجره نعلی شکل و رنگ آبی خاص استفاده شده است. آقای آرمانی به کیفیت بسیار بالای این مجموعه اشاره کرده بطوریکه درکنار زیبایی مثال‌زدنی، بهترین مواد اولیه در ساخت آنها به‌کارگیری شده‌اند. بسیاری از خودروسازان همچون فراری، لامبورگینی، بنتلی و … درکنار تولیدات خود سعی دارند سبک های زندگی یا همان lifestyle مخصوص به خودشان را در بین مشتریان رواج دهند. اگر منافع تجاری کلان این برنامه را کنار بگذاریم، مهمترین هدف از اجرای آن می‌تواند انتقال حس متفاوت بودن به افراد ثروتمند باشد تا بتوانند دنیای اشرافی خود را به بهترین شکل ممکن به معرض نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا