مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند رولزرویس را ببینید!

رولزرویس در حال کار بر روی یک SUV است که آن را “پروژه کولینان،” نام‌گذاری کرده است. بسیار مشتاق هستیم ببینیم حضور این برند لوکس در بازار شاسی‌بلندها به چه‌چیزی ختم می‌شود. بعد از حضور بنتلی در بازارشاسی‌بلندها با بنتایگا، رولزرویس نیز پروژه‌ای مشابه را در دستور کار خود قرار داده است. احتمالا در آینده باید شاهد رقابت خودروهای شاسی‌بلند لوکس این دو کمپانی با یکدیگر باشیم. تصاویر رندر منتشر شده نشان می‌دهند که رولزرویس در طراحی محصول آینده خود سبک ظاهری منحصر‌به فرد خود را رعایت کرده و خودرویی که احتمالا شاهد رونمایی آن خواهیم بود شباهت زیادی به سایر محصولات این شرکت دارد. این خودرو براساس پلتفرم توسعه یافته شرکت بی‌ام‌و طراحی شده و زمانی که سوار بر آن شوید حس لوکس بودن را به‌خوبی تجربه خواهید کرد.

Rolls-Royce-SUV-rear-copy

هنوز اخبار رسمی و معتبر از این خودرو و مشخصات فنی آن منتشر نشده ولی کارشناسان احتمال می‌دهند که پیشرانه ۶.۸ لیتری ۱۲ سیلندر فانتوم در این خودرو بکارگرفته شود اما نباید از احتمال عرضه آن با موتور هیبریدی غافل شد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۷ مراحل تولید این مدل به پایان برسد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا