Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مرسدس بنز و ارائه رقیبی برای تسلا مدل S در نمایشگاه خودرو پاریس!

کمپانی مرسدس بنز در ماه سپتامبر از خودروی سدان تمام الکتریک خود به‎عنوان رقیبی برای تسلا مدل S رونمایی خواهد کرد. دیوید مک کارتی مدیر ارشد ارتباطات نمایندگی این کمپانی در استرالیا طی گفتگو با نشریه موتورینگ اظهار داشت: «این خودرو در نمایشگاه موتورشو پاریس ارائه شده و رقیبی جدی برای تسلا مدل S به شمار خواهد رفت.» کمپانی مرسدس به‎منظور رقابت سرسخت با تسلا S، خودروی الکتریک جدید خود را به‎صورت تمام الکتریک و با محدوده تقریبا 310 مایلی طراحی کرده است. به‎علاوه، این مدل جدید باید همانند تمام محصولات تسلا و سایر مدل‎های برتر مرسدس بنز سریع بوده و در آن از بهترین مواد اولیه و فناوری‎ها استفاده شده باشد.

Mercedes-Benz-Concept-IAA-a2

مک کارتی خاطر نشان ساخت: «توجه داشته باشید که آقای زتشر مدیر ارشد اجرایی کمپانی دایملر اغلب می‎گوید که تسلا خودروهای الکتریک خود را بسیار جذاب نموده و اکنون همه به این حقیقت واقف هستند. ما برای کسب درآمد به تولیدات و بازرگانی می‎پردازیم و ظاهرا تاکنون شکایتی از محصولات ما نشده است. ما هیچگاه محصولی تولید نمی‎کنیم مگر اینکه از فروخته شدن آن مطمئن باشیم.”

وی افزود:«خودروی جدید ما از لحاظ قیمت و محدوده گشت مشابه تسلا S خواهد بود، اما باید به یاد داشت که این خودرو محصول مرسدس بوده و با تمام این تفاسیر هنوز هم رقیب بزرگی برای تسلا محسوب می‎شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.