مکمل بنزین
گوناگونخبر

بنتلی مولسان، لوکس‌تر می‌شود!

بنتلی مولسان یک خودروی منحصر به فرد و مجلل بریتانیایی بوده، که در حال حاضر قیمت مدل پایه آن، حدود 300 هزار دلار است. اکنون به نظر می‌رسد که بنتلی و سایر شرکتهای تولید کننده خودروهای لوکس؛ در صدد هستند تا از پلتفرم مولسان، برای تولید 50 تا 100 دستگاه خودروی جدید استفاده کنند.

2017-bentley-mulsanne-speed

عضو هیئت مدیره بنتلی، آقای Rolf Frech؛ در این باره می‌گوید: «این بدان معنی نیست که ما می‌خواهیم یک خودروی بزرگتر از مولسان تولید کنیم؛ اما به احتمال زیاد برخی از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد را به آن اضافه خواهیم کرد».

2017-bentley-mulsanne-speed7

بنابر این و با توجه به گفته‌های Rolf Frech؛ مدل جدید مولسان هیچ تغییری نسبت به مدل فعلی ندارد؛ اما بسیار خاص بوده و لوکس‌تر از مولسان فعلی خواهد بود. به احتمال قوی از نظر فنی و پیشرانه؛ مولسان جدید به یک موتور V12 مجهز خواهد بود؛ چرا که بنتلی در حال توسعه یک موتور جدید و جایگزین به جای موتور V8 و 6.75 لیتری بنتلی است. در فضای داخلی نیز از چرم بهتر و چوب بیشتری استفاده خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا