مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه جگوار لندروور برای تولید نسخه‎های جدید SVR تا سال 2020 میلادی

بعداز اینکه کمپانی جگوار لندروور یک مرکز تخصصی را برای بخش خودروهای ویژه با عملکرد بالا (SVO) با اختصاص 26 میلیون دلار راه اندازی کرد، حالا تصمیم جدی گرفته تا تولید این مدل‌های عملکردگرا را تا چند سال آینده توسعه دهد. به گفته آقای جان ادوارد، مدیر عامل بخش SVO این شرکت، قرار شده هرسال یک نسخه SVR جدید تا سال 2020 میلادی معرفی شود.

Jaguar-F-Type-SVR-2

وی همچنین به برنامه کسب و کار جگوار لندروور و بخش خود اشاره کرده که با هدف تولید محصولات ویژه برای پوشش اکثر سلایق  مشتریان در گوشه کنار دنیا ظرف این چهار سال، هم به درآمد و سود مناسب و هم به رضایتمندی خریداران توجه ویژه‌ای شده است. برای یادآوری باید گفت بخش SVO قرار است مدل‌های تولیدی جگوار لندروور را به کیت‌های مخصوص طراحی شده برای بخش‌های ظاهری و داخلی خودرو و همینطور ارتقاء فنی سطح بالا مجهز کند، تقریبا مشابه همان کاری که AMG برای مرسدس بنز انجام می‌دهد.

Range-Rover-SVAutobiography-1

بعد از مدت نسبتا کوتاهی که از شکل‌گیری بخش SVO در سال 2014 گذشته، این شرکت نسخه‌های جذابی برای خودروهای تولیدی به نمایش گذاشته که از مهمترین آنها می‌توان به جگوار F-Type SVR، رنج‌روور Sport SVR، جگوار F-Type Project 7، رنج‌روور SVAutobiography و همچنین شش مدل از سری جگوار E-Type اشاره کرد. هنوز معلوم نیست چه مدل‌های دیگری قرار است در برنامه بخش SVO قرار بگیرند، اما به احتمال خیلی زیاد این عنوان را در سری‌هایی مثل جگوار XE، XF و کراس اوور F-Pace مشاهده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا