مکمل بنزین
گوناگونخبر

شکار تصاویری از لامبورگینی اوراکان با کیت آئرودینامیکی اختصاصی

یکی از نقاط مشنرک مالکان مدل‌های مختلف لامبورگینی این است که آنها معمولا تمایلی به ایجاد تغییرات در خودروی خود ندارند و ترجیح می‌دهند به همان شکل اولیه تولید شده از آن استفاده کنند. اما این بدان معنی نیست که برای این سری از محصولات لوازم اضافی و کیت‌های ارتقاع ظاهری و فنی ارائه نشده، بلکه لامبورگینی تنوعی از این موارد را در اختیار مشتریان قرار داده که به طور مثال می‌توان به کیت آونتادور SV اشاره کرد که درکنار جذابیت ظاهری فوق العاده، مزایایی همچون کاهش وزن و اسب بخار اضافی را برای این خودرو سوپر اسپرت به ارمغان آورده است.

این خودروساز ایتالیایی اخیرا از ارائه یک کیت آئرودینامیکی جدید برای مدل اوراکان خبر داده بود و تصاویر کامپیوتری هم از آن دست به دست شد تا اینکه امروز یک مدل واقعی مجهز به این کیت بالاخره خودنمایی کرد.

581648

این خودرو که به‌نظر می‌رسد یکی از اولین‌ها در استفاده از کیت 22500 دلاری اختصاصی باشد، مدل 2016 است و حدودا 1000 مایل کارکرد دارد. با این هزینه می‌توان یک جیپ رنگلر جدید خریداری کرد اما مالکان اوراکان ترجیح می‌دهند به جای آن خودروی خود را جذابتر کنند. با نصب این کیت تفاوت‌های ظاهری از قبیل لبه‌های جلویی کشیده‌تر، دیفیوزر عقب امتداد یافته و رکاب‌های کناری به چشم می‌خورند ولی مهمترین تغییر را می‌توان در اضافه شدن باله عقب با فرمی تهاجمی مشاهده کرد که شبیه یک شاخ گاو نر طراحی شده است.

شاید بالا بودن قیمت این تجهیزات کمی تعجب برانگیز باشد، اما بد نیست بدانید تمامی آنها از مواد مورد علاقه لامبورگینی، یعنی فیبرکربن ساخته شده‌اند. البته هنوز به طور رسمی تاثیرات مثبت استفاده از این کیت آئرودینامیکی بر روی اوراکان مشخص و اعلام نشده اما مطمئنا هنگام تست پیست و عبور از پیچ های تند با سرعت بالا تغییرات ایجاد شده کاملا محسوس باشد. ولی مهمتر از ارتقاع عملکردی برای مالکان این خودرو، ایجاد ظاهری بسیار اسپرت و جذاب برای اوراکان است که مطمئنا هنگام خودنمایی در خیابان به بهترین شکل ممکن جلب توجه خواهد کرد.

581652

در این مدل مشاهده شده، درکنار استفاده از کیت مخصوص، رنگ بدنه سفید سفارشی که به دوخط موازی قرمز منقش شده جلوه بصری متضاد منحصر به‌فردی را ایجاد کرده است. همچنین اگزوز‌های اسپورت، روکش موتور از جنس فیبرکربن و چراغ های LED به خوبی با این کیت مچ شده‌اند. بد نیست بدانید لامبورگینی اوراکان با پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر حدودا 300 هزار دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا