مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از پورشه کاین ۲۰۱۸

نسخه آینده کاین در خیابان‌های آفتابی اسپانیا دیده شد. عکاسان خبری تصاویر مربوط به نسل جدید شاسی‌بلند لوکس پورشه را ثبت کرده‌اند که برای تست در شرایط آب و هوایی گرم به اسپانیا برده شده است. پورشه برای مخفی نگه‌داشتن شکل ظاهری محصول آینده خود از پوشش فلزی خاص استفاده کرده، به‌همین دلیل نمی‌توان جزئیات و تغییرات این مدل را دید. همچنین قسمت‌هایی مانند اسپویلرها و چراغ‌ها نیز به روش مخصوص این کمپانی پوشش داده شده است. نسل جدید کاین احتمالا مانند سدان پانامرا در کابین خود از دکمه‌های خازنی بر روی کنسول، صفحه نمایش مرکزی بزرگ و صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش سرعت بهره می‌برد. کاین جدید براساس پلتفرم بین‌المللی فولکس‌واگن یعنی MLB ساخته شده و آخرین مدل آئودی Q7 نیز براساس همین پلتفرم ساخته شده است.

2018-porsche-cayenne-spy-۶

برای پیشرانه این خودرو احتمالات زیادی وجود دارد اما منطقی‌ترین آنها موتور ۲.۹ لیتری بی‌توربو پورشه پانامرا با ۴۳۴ اسب بخار قدرت است. همچنین به‌عنوان یک پیشرانه دیگر می‌توان از موتور ۴.۰ لیتری بی‌توربو با ۸ سیلندر یاد کرد که می‌تواند ۵۴۲ اسب بخار قدرت تولید کند. البته نباید از پیشرانه‌های دیزلی و هیبریدی غافل شد، بنابراین پورشه می‌تواند طیف وسیعی از موتورها را برای نسل آینده کاین انتخاب کند. طراحی مجدد کاین که یک محصول پر طرفدار پورشه محسوب می‌شود تا اواخر سال ۲۰۱۷ پایان می‌یابد و احتمالا شاهد حضور این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده خواهیم بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا